Fret verloren te St-Truiden

Is je lieveling de deur uit gelopen? Of vond je vandaag plots een fretje aan je achterdeur? Plaats het op dit forum. Vermeld duidelijk het signalement en je eigen coördinaten, zodat anderen je zo snel mogelijk kunnen contacteren. Elk signalement wordt door de moderators doorgegeven aan verschillende andere instanties, dit om de kans op succes te vergroten.
Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: Fret verloren te St-Truiden

Berichtdoor a3ke » wo mei 04, 2011 7:09 pm

:)
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
Bientje
Donateur
Donateur
Berichten: 84
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 12:00 pm

Re: Fret verloren te St-Truiden

Berichtdoor Bientje » wo mei 04, 2011 7:10 pm

Ohhhhhhhhhhhhhhh super!!!!!!!!!!!!!!! :domhoog: :domhoog: :domhoog: :domhoog:
Avontuur is goed afgelopen voor Cip! En de baasjes kunnen terug op beide oren slapen :D

Nu hopen dat ze een beetje overeen komt met Emma :D

Gebruikersavatar
Furby&Barry
Berichten: 0
Lid geworden op: zo jul 18, 2010 8:37 pm

Re: Fret verloren te St-Truiden

Berichtdoor Furby&Barry » wo mei 04, 2011 7:11 pm

SUPER!

Hoe gaat het met haar? En wat doet ze tegen Emma?
Groetjes
Tom, Karen, Barry, Luna, Herbie, Bubu & windekindjes Miguel & Bruja!
♥Caramel & Furby♥

sah
Berichten: 0
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 4:55 pm
Locatie: Gent

Re: Fret verloren te St-Truiden

Berichtdoor sah » wo mei 04, 2011 7:29 pm

Leuk! Eens een verhaal met een happy end! :D :D :D

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Fret verloren te St-Truiden

Berichtdoor jeanine » wo mei 04, 2011 8:14 pm

Zo zie je maar, geen moeite sparen en blijven zoeken levert resultaat. Fijn dat het je Cip is en dat ze weer veilig thuis gekomen is :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Fret verloren te St-Truiden

Berichtdoor Margiet » wo mei 04, 2011 11:36 pm

Wel, wel Cippemieke, wat waren me dat voor toeren?? :p Zomaar op de lappen gaan zonder tenminste mama en papa in te lichten?? :rol:

Kleine meid, je hebt geen idee hoe blij ik was toen je papa belde vanavond!! En het gelukkigst van al ben ik omdat hiermee toch bewezen is dat baasjes die echt hun uiterste best doen, hun fretje wél kunnen terugvinden!! De talrijke affiches in St. Truiden, de vele mensen die ingelicht werden en gevraagd werden om naar je uit te kijken, het volhouden van je Baasje die jou ook per se terug wou, het was de moeite allemaal meer dan waard. ;) Ik hoop dat je nu lekker ligt te genieten van je heerlijk paleisje thuis en dat je baasjes eindelijk een streep kunnen trekken onder die akelige week.

Dat andere kleine mormeltje dat nu bij jouw thuis ook een plaatsje heeft gevonden moet je maar eens rustig gaan bekijken als je weer wat bijgeslapen bent. Eet maar eerst lekker je buikje rond, geniet van de vele zachte dekentjes in de zetels en speel maar fijn met je nieuwe sacoche, ik zal je binnenkort wat speelgoed brengen om erin te steken!! ;)

Ronny & Ingrid is het geloof ik hé ;) en natuurlijk ook de dochters, Lady en de papegaai, geniet van jullie kleine meid en als er wat is, laat het ons even weten, hé? Ik zou jullie wel willen aanraden haar een pipetje Stronghold te geven (roze, voor kittens) want waarschijnlijk zit ze nu wel met vieze beestjes in haar oortjes die Emma dan onvermijdelijk ook krijgt. Als het makkelijker voor jullie is breng ik anders volgende week een pipet van ons mee, dan behandel ik de 2 dames even gelijk als ik Cippeke even "live" kom bewonderen!! Kan ik jullie meteen de nodige gegevens bezorgen om haar (waarschijnlijk na haar ongeplande zwangerschap nu ;) ) te laten castreren tegen de herfst ofzo.

Wat Emma betreft, ik vond het geweldig dat je zei dat je haar niet meer terug naar de Opvang wil sturen Ronny, ze heeft het zo te horen heerlijk bij jullie! Ik heb het je
aan de telefoon reeds gezegd, hé, als jullie nog een kooi extra nodig hebben (als het niet dadelijk van een leien dakje loopt of tegen dat Cippeke eventueel moet bevallen), laat het dan even weten, oké? Dat is gauw gebracht, wij zijn al allemaal héél blij dat Emma ondanks haar toch al wat hogere leeftijd bij jullie een thuis heeft gevonden!!

Heel veel succes allemaal samen en als er wat is ... niet vergeten even te gillen, hé, wij zijn altijd wel ergens in de buurt!! :p
Afbeelding

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Re: Fret verloren te St-Truiden

Berichtdoor skiwi » do mei 05, 2011 7:39 am

Weer zo'n verhaaltje waar de fret wordt teruggevonden door de hulp van DFA ...
toch fijn om te horen dat jullie onze vereniging zeer apprecieren!!

kom zeker en langs met de speelnamiddag, dat je ook de anderen hier op het forum kunt leren kennen ipv enkel Margit :mrgreen:
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
kysimoza
Donateur
Donateur
Berichten: 0
Lid geworden op: ma apr 11, 2011 7:22 pm

Re: Fret verloren te St-Truiden

Berichtdoor kysimoza » do mei 05, 2011 9:44 am

ooh echt super ben blij voor jullie dat jullie ze terug hebben gevonden :)
echt super!

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Fret verloren te St-Truiden

Berichtdoor Margiet » do mei 05, 2011 1:39 pm

Mieke, de baasjes van Cip kennen Karen ook, hoor, die is er meteen naartoe gevlogen, dezelfde avond nog!! :domhoog:

Jammer dat jullie geen auto hebben, maar de 19de juni zitten we met een heel deel van onze "mensen - en frettenbende" in Nieuwenhoven voor een frettenwandeling. Ik zou zeggen, als dat lukt, kom zeker eens af met Cippeke en Emma!! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Vosfreakje
Berichten: 92
Lid geworden op: wo aug 26, 2009 2:39 pm
Contacteer:

Re: Fret verloren te St-Truiden

Berichtdoor Vosfreakje » vr mei 06, 2011 10:05 pm

Ben heel blij dat het fretje in questie gevonden is:D
Ik wou anders wel eens mee komen zoeken als het nodig was.
Maar blij dat het terug bij de baasjes is :domhoog:
Geniet er maar van!!!!
xxx
Knuffelige groetjes van Tessa&Kim, Kaitlyn&Artan, Joepi.

AfbeeldingAfbeelding


Terug naar “Lost and Found (verloren/gevonden fretjes)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten