Fretje dood gevonden

Is je lieveling de deur uit gelopen? Of vond je vandaag plots een fretje aan je achterdeur? Plaats het op dit forum. Vermeld duidelijk het signalement en je eigen coördinaten, zodat anderen je zo snel mogelijk kunnen contacteren. Elk signalement wordt door de moderators doorgegeven aan verschillende andere instanties, dit om de kans op succes te vergroten.
Chloë
Berichten: 0
Lid geworden op: do jul 07, 2011 10:08 am
Locatie: Reet

Fretje dood gevonden

Berichtdoor Chloë » za apr 07, 2012 6:18 pm

Toen ik daarnet terug naar huis aan het rijden was van de beestjes en baasjes beurs zag ik langs de kant van de autosnelweg jammer genoeg een dood fretje liggen :(

Het lag op de pechstrook van de E17 richting Antwerpen, iets voor het '1500m Waasmunster' afrit verkeersbord...
Het leek mij een wildkleurige te zijn :(

Weet niet of hier iemand mee geholpen zal zijn, maar ik kon het niet laten om even te melden...
Hondjes: Max & Bijoux
Ratjes: Oscar & Maurice
Maxi-Konijnen: Houdini, Fluffy, Rambo
+-17 Guppies

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Fretje dood gevonden

Berichtdoor jeanine » za apr 07, 2012 6:36 pm

Cloë, kan best een bunzing zijn. Het is daar niet de eerste keer dacht ik dat er daar een verkeersslachtoffer valt ;)
Afbeelding

Chloë
Berichten: 0
Lid geworden op: do jul 07, 2011 10:08 am
Locatie: Reet

Re: Fretje dood gevonden

Berichtdoor Chloë » za apr 07, 2012 7:27 pm

Ja, heb ik ook inderdaad aan gedacht!
Maar ik dacht, ik zet het hier neer in geval dat iemand daar uit de buurt fretlief kwijt is, die kan even een kijkje gaan nemen...
Hondjes: Max & Bijoux
Ratjes: Oscar & Maurice
Maxi-Konijnen: Houdini, Fluffy, Rambo
+-17 Guppies

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Fretje dood gevonden

Berichtdoor jeanine » di apr 10, 2012 11:14 am

Cloë, ik heb in elk geval een dienst verwittigd die zich daar mee bezig houdt om de bunzing in kaart te brengen. Zij halen de lijkjes op voor verder onderzoek.
Mocht het een zoekgeraakte fret zijn kan de eigenaar door je berichtje inderdaad ook gaan kijken. ;)
Afbeelding


Terug naar “Lost and Found (verloren/gevonden fretjes)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten