Versele laga producten

Of het nu over harde brokken, natte voeding of BARF gaat, geen vraag is te gek, geen antwoord te veel. Is fretlief verzwakt, te mager of juist te mollig? Weet je niet wanneer je moet overschakelen van baby- naar performancevoeding? Heeft je fret extra vitamientjes nodig? Al deze vragen en veel meer kan je op dit forum kwijt. Geef in je topic ook zo veel mogelijk relevante informatie mee zodat anderen een klare kijk op jouw situatie en vraagstelling krijgen.
sd reptiles
Berichten: 0
Lid geworden op: wo aug 01, 2012 8:05 pm

Versele laga producten

Berichtdoor sd reptiles » za nov 03, 2012 1:33 pm

Hier in de buurt bij de dierenspeciaalzaak heb je 4 soorten frettenvoer nl:

- Ferret Complete

- Ferret Pro

- Ferret Nature http://www.millbryhill.co.uk/pet-produc ... -29544.htm

- en " frettenbrok" van Deli Nature ; http://www.delinature.be/knaagdieren/pr ... =152&SId=2

Wat is nu het beste?

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Re: Versele laga producten

Berichtdoor a3ke » za nov 03, 2012 1:50 pm

van die selectie ferret complete vind ik
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Claudia
Berichten: 0
Lid geworden op: di dec 27, 2011 3:38 pm
Locatie: grembergen (dendermonde)

Re: Versele laga producten

Berichtdoor Claudia » za nov 03, 2012 11:14 pm

Ik heb Ferrer compleet maar ik meng dat nog met hill's kittens en af en toe ak na ****** ****** geraak breng ik van daar totally Ferret mee en roze zakje van ronal canin doe ik ze ook nog bik veu kittens van 0 tot 3 maand. Want als ik alleen totally Ferret geef krijgt zynia er diaree van ayanna heeft er dan geen last van

sd reptiles
Berichten: 0
Lid geworden op: wo aug 01, 2012 8:05 pm

Re: Versele laga producten

Berichtdoor sd reptiles » za nov 03, 2012 11:20 pm

Awel , ik geef nu ook Ferret Complete en die van hebben ook ni echt stevige drollen...

Claudia
Berichten: 0
Lid geworden op: di dec 27, 2011 3:38 pm
Locatie: grembergen (dendermonde)

Re: Versele laga producten

Berichtdoor Claudia » za nov 03, 2012 11:24 pm

Van compleet alleen weet ik ni hoe ze zijn :) me dak er nog ander eten onder doe ma ik heb da dan met totally Ferret maar als ik da er onder mengel bij de rest no problem dan :) zakje hill's gaan hale e en dan mengelen

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Versele laga producten

Berichtdoor jeanine » zo nov 04, 2012 11:18 am

Hier ben ik jaren geleden gestopt met de FC na enkele maanden. Ik zag hen heel veel eten en het gewicht werd er niet beter op. :( Alle andere en betere brok lieten ze om de smaak links liggen in hun pot, dus aten ze enkel de FC op. Toen Milo dan ook nog een allergie bleek te krijgen heb ik het roer omgegooid. De FC is nog de beste brok van hun gamma.
Afbeelding

Gebruikersavatar
daikiri
Berichten: 803
Lid geworden op: wo aug 04, 2004 3:39 pm
Locatie: Evergem
Contacteer:

Re: Versele laga producten

Berichtdoor daikiri » zo nov 04, 2012 1:02 pm

oiet gebruikte ik dt ook maar nu enkel tf en orijen, in zooplus hebben ze nu ook natvoer voor fretten effe zien (jeanine, ziet er goed uit en is besteld)
traantjes van menti-quila-digo-Isaura-shuriken-Ace-Masai -Aleksi Amon-Solita-Sierra Tia Mythos Amargith-muis*mijn dierbare jongens, tot ooit! Bie, zoet en ventie piet dai kit leil- wenni-ty-Tsum-vanna -maan-Fisto-Tiamo-Ilona-Rocco-Mada

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Versele laga producten

Berichtdoor jeanine » zo nov 04, 2012 6:49 pm

http://www.zooplus.nl/shop/knaagdieren_ ... omposition Ziet er inderdaad beter geschikt natvoer uit voor fretten. Hoofdbestanddeel is kip 53%. Komt volgens mij toch nog wel duurder uit dan zelf verse kippendelen met de bouillon geven. Wel geen werk meer aan;)
Ben benieuwd hoe je fretten zullen reageren. Niets om aan ons Freebee te geven in elk geval.
Afbeelding

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Re: Versele laga producten

Berichtdoor Peewee » ma nov 05, 2012 7:28 am

"Vetarm gevogeltevlees..." Fretten hebben just vet nodig :rol:
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.


Terug naar “Voeding & voedingsproblemen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten