De klop komt nog....

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

De klop komt nog....

Berichtdoor Raven » vr nov 20, 2015 2:47 am

Hierbij wil ik even vermelden dat mijn fretten Spark en Pebles heen gegaan zijn... Op 1 jaar tijd en op welke wijze ik ze verloren heb... neen.
Dozer is de laatste en het ziet er ook niet goed uit... Ik vrees, wij lijden samen met hem, volgen hem op... tot ik beslis... eind en waardig als de vorige... alle respect en waardig gegaan in mijn mens denkend wezen, hoop ik... geef ik hem zoals alle
denk ik... ik volg op... meter per meter zijn leefgebied... niet verder reikend.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: De klop komt nog....

Berichtdoor jeanine » vr nov 20, 2015 8:40 am

Erg Raven, veel sterkte.
Je begint met 3 jonge en gezonde fretten. Je geniet met volle teugen van al hun deugnieterij. Doet zo wat alles om ze lang gezond te mogen houden.
Op zekere dag gaat het minder goed met ze, je weet wat je te wachten staat. Nee zo erg zal het wel nog niet zijn, vandaag toch weer beter dan gisteren. Samen met je oogappels zie je het einde naderen, nog even van je afduwen en ze vol liefde knuffelen. Tot het afscheid onvermijdelijk is. Met veel pijn laat je ze gaan en een grote leegte achterlatend.
Raven als je het kan zeggen, wat was de oorzaak van je Spark en Pebbles hun heengaan?
Slaap zacht kleine diefjes, straks komt Dozer vast terug bij jullie.
Afbeelding

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Re: De klop komt nog....

Berichtdoor Raven » di mei 31, 2016 3:49 pm

Thx jeanine
Spark heeft een rare tumor opgelopen in de mond... komt normaal alleen voor bij katten?????
Pebles heeft een nierfalen gehad oorzaak onbekend en is nooit het te bovengekomen.
Dozer de suikerziekte.

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: De klop komt nog....

Berichtdoor jeanine » za jun 04, 2016 1:24 pm

Raven, Dozertje kan nog een tijdje bij je blijven. Met de juiste verzorging ;)
Deze week bij de da geweest met Buster, tandjes kwijt. Alexi heeft dezelfde symptomen als ons Free, vergelijkbaar met wat Jonalies haar fretje overkomen is. Met de da de koperstapeling besproken van Jonalies haar fretje. Ze zei dat dit heel erg zeldzaam is en enkel bij een bepaald hondenras voorkomt. Er is nog zo heel veel van fretten niet geweten. Zaken waar pas later een verband kan gelegd worden omdat de baasjes het ergens neerpennen en dit gelezen wordt.
Hopelijk ben je het verlies al iets te boven gekomen nu. Moeilijk als het je oogappeltjes zijn.
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 34 gasten