DFA en haar medewerkers

De laatste nieuwtjes, belangrijke berichten kan je hier lezen. Dit gedeelte is uitsluitend bedoeld voor aankondigingen. Daarom kan je hierop niet antwoorden. Antwoorden kan je plaatsen in algemeen of op het zeverkanaal.
Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » vr jul 31, 2009 10:51 am

Beste forumleden,

Als voorzitter van onze vereniging erger ik me de laatste maanden aan de heersende mentaliteit binnen de harde kern van onze vereniging. Ik ga hierbij geen namen noemen en het is ook mijn intentie niet om partij te trekken voor eender wie. Het is enkel de bedoeling om duidelijk te maken wat wel en niet kan op het forum en binnen de club.

Zo wordt het dringend tijd dat iedereen weer eens netjes voor eigen deur gaat vegen. Ik denk dat iedereen al werk genoeg heeft met het eigen huishouden, de eigen fretjes, de eigen leefsfeer. Oordelen over elkaar kan enkel indien je beschikt over alle informatie. Aangezien je praktisch nooit over alle info beschikt, ga je dan ook als buitenstaander meestal verkeerde conclusies trekken, met misverstanden , onenigheid en ruzie tot gevolg. Dat deze discussies op het forum plaats vinden is ontoelaatbaar en alles behalve bevorderend voor de goede sfeer op ons forum. Vanaf heden worden dergelijke discussies dus niet meer toegelaten. Persoonlijke vragen kunnen steeds per pm gesteld worden.

Verder wil ik me nog even richten tot diegenen die er een sport van maken om elkaar te pesten via dit forum. Ik ben geen idioot en merk dat BEIDE partijen nu de kunst verstaan om, zonder de regels te breken, elkaar toch uit te dagen en een reactie willen uitlokken. Er werd door mij nu al verschillende malen gevraagd om de strijdbijl te begraven en elkaar met rust te laten. Tot op heden is daar nog niet veel van in huis gekomen.
Ook de pm oorlog en de msn gevechten blijven blijkbaar doorgaan met tussenpozen.
Onthou, beste frettenliefhebbers, dat deze ruzies geen winnaar kennen, enkel verliezers. Ten eerste, er blijven door jullie toedoen steeds meer mensen weg van het forum, ten tweede, ook de nieuwe forumleden worden geconfronteerd met jullie weinig inhoudelijke posts, ten derde, de harde kern van onze vereniging dreigt hierdoor steeds meer uit elkaar te vallen, net nu we elke helpende hand zo nodig hebben.

Maar ach, ga gerust verder met jullie onderhuidse gevecht, denk vooral niet aan de andere forumleden en erger nog, hou vooral geen rekening met de fretten die uiteindelijk ongewild nog de grootste verliezer zijn.

Ik hoop dat iedereen nu eindelijk ens de hand boven het hoofd gaat houden en op een constructieve manier gaat bijdragen aan ons forum en aan de club.

Hans Van Gool
Voorzitter van De Fretten-Ark vzw

(deze topic behoeft geen openbaar commentaar en is derhalve ook direct gesloten)

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » vr jul 31, 2009 11:12 am

Voor diegenen die toch een sterk vermoeden hebben van grove nalatigheid jegens fretjes, dierenmishandeling of verwaarlozing.

Deze mensen kunnen vanzelfsprekend terecht bij DFA vzw

Gelieve uw klacht dan ook uitgebreid te formuleren en te richten aan info@defrettenark.be (NIET VIA DIT FORUM)

De klacht zal dan in alle discretie worden behandeld.

Anonieme klachten worden niet aanvaard, vanzelfsprekend blijft de identiteit van de afzender geheim, tenzij uitdrukkelijk toelating werd verkregen om alle gegevens door te geven aan de federale overheidsdiensten.
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...


Terug naar “Mededelingen van de vereniging”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten