BBQ

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » di sep 09, 2008 7:52 am

K'moet zeggen, het geheel, de tent en de aankleding, het was gewoon magnifique en heel gezellig !!!!!!!
Vorig jaar was het al gezellig , met het goede weer, maar deze keer hadden we met die tent écht iets magisch in de lucht.
Edwin, nog eens mercie mateke voor uwen écht wel "gouden" brufen.......... Ik had vrijdag-avond bij mijn neef , de tandarts nog snel tandje laten trekken, maar dat was me toch verkeerd bekomen, ik dacht dat mijn BBQ door de blender zou moeten, maar al bij al heb ik met die ettelijke dafalgans en die wonderlijke brufen in mijn lijf , nog heel gezellig knn meevieren.

Naarmate de BBQ vordert en de tent op springen staat van de muziek die gaat beginnen, gebeuren er vreemde dingen. Anneke doet zo raar, zo anders dan anders ........... Mieke doet zo raar , zo anders dan anders ........
Ons Margitje die komt vragen of wij een microfoon ter beschikking hebben voor Hans .........
Op een gegeven moment mijn vader die mij roept en mij iets moet vertellen ......... ik zeg zeg het dan snel kom, maar neen Hans moest daar ook bij, dus lopen zoeken achter de husband.......... Ons vader doet dan zo'n raar verhaal over het feit dat ons moeder (zij heeft reeds een geplande afspraak om nu 15 september opgenomen te worden in het ziekenhuis en zal de 16de geopereerd worden) , toch opteert om zich niet te laten opnemen.......
Wat is dat toch allemaal voor afleiding ???? Er klopt hier iets niet.........
En dan gebeurt het , onze Johan betreed het podium en Hans en ik worden op het podium gevraagd , tis alsof niet alleen mijn tand , maar heel mijn lijf verstijfd is van schrik………
Ik had wel al een tijdje een vermoeden dat Hans het podium op moest, maar ikke.
Waarom ikke??? Mijn hart daverde in mijn lijf, ik dacht , lap, ze hebben mij hier liggen , ik moet op da podium een lieke gaan zinge. En dan voor al die mensen……….
En ja , langer moest het niet duren, met de mooie woorden van onze Johan moest ik echt op mijn lippen bijten, tegen mijn lichaam zeggende nu niet , nu niet , rood mag je worden, maar geen water laten stromen aub………
En dan kwamen onze cadeautjes , cadeautjes , zeg maar cadeaus !!!!
Hans zijnen trofee is de mooiste die hij al ooit gekregen heeft.
Ik dacht bij mezelf , dat is al voldoende , maar neen dan verscheen ons Mieke met een kolos van een mooi bloemenboeket. De mooiste die ik al ooit heb gekregen. Die staat hier nu te pronken voor het raam.
En ja , voor het gedicht , daar zijn geen woorden voor. Ik denk dat jullie ook niet hoeven te raden wie dat gedicht gemaakt heeft, ons Margitje natuurlijk…….. Een stukje meetserwerk van poëzie, ik heb al gezegd dat ze eens een boek moet uitbrengen.
De traantjes stroomden rijkelijk en weet je wat , ik kan het me niet eens meer aantrekken, want de moment dat ik rondkeek , had ik zoiets van , oef , ik ben niet alleen met mijn blètesmoeltje , vele zakdoekjes werden bovengehaald.
Lieve schatten, dit heeft me diep in mijn hart ontroerd, en ik heb vele mensen eens heel hard geknuffeld , sorry voor diegenen die ik vergeten ben ……… ik kon natuurlijk moeilijk heel de zaal gaan knuffelen. En Johan, gij geen podiumbeest? Ik moet zeggen, ik vond da zeer knap gedaan, echt waar……….. Volgende keer terug uw beurt , dan moet nie altijd ons opperhoofd aan het woord !!! 

Kortom gezegd : het was een geslaagd feest ……….
En onze nieuwe slogan :
“DFA, één groot familiegebeuren “, zo voel ik me , we zijn allemaal één grote familie , met elks een eigen karakter , maar die elkaar niet kunnen missen.

Sake
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » di sep 09, 2008 11:16 am

Wat een mooie woorden :) :)

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » di sep 09, 2008 12:01 pm

(@) sjonge .. 'k word er al helemaal stil van ;)

af en toe moet dat dat toch eens laten zien dat al die energie dat jullie in de vereniging gestoken hebben (en nog steken ook natuurlijk) echt wel geapprecieerd wordt !!!
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » di sep 09, 2008 12:50 pm

De Fretten-Ark mijn 2de thuis... :)
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


moedertje
Berichten: 157
Lid geworden op: wo mei 31, 2006 11:54 pm
Contacteer:

Berichtdoor moedertje » di sep 09, 2008 2:38 pm

alle zo te zien ga je nog heel lang nagenieten sandra ;)

ik vond het jammer dat we er niet bij konden zijn , maar ik hoop de volgende keer weer wel
en ja van die verrassing wist ik ook al een tijdje af
had graag jullie gezichten willen zien :)

alle groetjes en tot zondag in Peer he
groetjes chantal en der bende

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » di sep 09, 2008 3:13 pm

margit kan je de tekst niet op het forum plaatsen voor diegenen die er niet bij konden zijn
dan kunnen ze ook meegenieten
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » di sep 09, 2008 3:57 pm

Awel Sandratje, ik vind dat héél mooi omschreven door jou en idd Johan je valt best mee als podiumbeest hoor! ;) Ik heb het ook nog de zaterdag tijdens het opruimen tegen Mieke gezegd, ik heb me nog nooit zo goed thuis gevoeld in een club als bij jullie. Met plezier help ik graag mee en met plezier blijf ik dan ook s'avonds zitten luisteren naar jullie en krijg ik buikpijn van het lachen. Lieve iedereen, jullie zitten ondertussen net zoals de fretjes diep in mijn hart en ik hoop zeker nog lang bij de ark te blijven en voor mij is het net zoals Anneke zegt jullie zijn een 2de familie! :D En nog bijna vergeten, ik wou Hans nog in het bijzonder danken voor de wijze woorden die hij me gezegd heeft toen hij Luna en Randy kwam halen want sinds die dag is er héél wat voor mij verandert dus Hans mateke, héél hartelijk bedankt!
:)

[Gewijzigd door Dorinda op 2008-09-09 15:58:38]
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » di sep 09, 2008 4:50 pm

Lieve (beste) Hans,

10 jaar Fretten-Ark, wie had dat gedacht,
10 jaar DFA, had je dat ooit verwacht?
Het begon met veel ijver, wat vrienden en één fret,
groeide uit tot "ons" club, een club met veel pret!
Je bent niet de makkelijkste, je vergeet wat vaak wat je belooft,
maar we zien je allemaal graag, ons aller Opperhoofd!
We zwommen samen door successen, maar zeker ook door pech,
we werden samen sterker, door het belopen van dezelfde weg.
We werden al vaak bejubeld, maar ook uitgescholden,
merkten regelmatig dat voor ons blijkbaar andere regels golden.
Wij moesten ons bewijzen, niet eens, maar telkens weer,
maar kwamen het ook te boven, keer op keer.
We zijn een vereniging met maar één kloppend hart,
wij leven voor elkaar, niet ieder apart.
We staan er samen voor onze beestjes, onze kleine deugnieten,
en weten van "De fret" van kop tot teen te genieten!!
Wij zeveren over dat snotje, uren en urenlang,
en van zijn tandjes zijn we alleen "soms" nog wat bang
We streven samen om ons DFA nog groter en beter te krijgen,
met een Voorzitter op kop, die zelden of nooit kan zwijgen!!
Met een Kapitein aan ons roer, die weet wat hij wil,
die niet aan de kant gaat voor een meningsverschil.
Een Voorzitter, Jij Hans, die altijd zal proberen,
alles in het voordeel van ons Fretten-Ark te keren.
Jij hebt ons groot gemaakt, gekregen tot wat we zijn,
Jouw DFA, al 10 JAAR, je verdient Onze Voorzitter (of Ons Opperhoofd ) te zijn!!

We willen je allemaal bedanken Hans, om hier 10 jaar te staan,
je weet dat we allemaal even zeer met de Club zijn begaan,
Dfa is van jou, van de anderen, van ons allemaal,
laat ons nu maar gaan vieren, wij willen ons FEESTMAAL !!!

Proficiat Hans, maar toch ook een dikke proficiat voor iedereen die met hart en ziel meewerkte om de 10 jaar te halen!! Op naar de 20 !!!

ons margitje had zo veel zenuwen da ze het latste zinneke nog was vergeten en aangezien we al gegeten hadden viel er een klein stukje weg
maar hier is de tekst da ons mama forum heeft opgedragen.
waar blijft ze het halen.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Tineke
Berichten: 57
Lid geworden op: ma aug 13, 2007 7:23 pm
Contacteer:

Berichtdoor Tineke » di sep 09, 2008 4:54 pm

awel he ik vond het fantastisch de zaterdag!
het weer zat mee (het had natuurlijk alt wa warmer gemogen) maar zolang we geen regen hadden waren we blij.
de fretjes hadden hun plezier, het eten was om u vingers van af te likken
en dan met een gezellige, knotsgekke bende...wa wil ne mens nu nog meer?!

ik heb me dus enorm geamuseerd en ook de after-bbq (zie opruim en na de opruim) was fantastisch he.
mijn kaken doen nog altijd zeer vant vele lachen :D

@ margit: ik wil volgend jaar met veel plezier samen met u achter den bbq staan om vlees te bakken.
ik steek graag men handjes uit de mouwen en dan wat aangenaam gezelschap van u...met alle plezier!!! :D

idd hans, alwin en davy verdienen het om volgend jaar eens gewoon op hun poepke te zitten en NIKS te doen behalve GENIETEN!!!!

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » di sep 09, 2008 7:07 pm

Ga ik mee akkoord :)

Peewee
Berichten: 680
Lid geworden op: di jun 22, 2004 5:34 pm

Berichtdoor Peewee » do sep 11, 2008 2:27 pm

Afbeelding

sake en de bloemmekes :) geen foto van den hans en de trofee jammer genoeg mss een van de andere die een fototoestelletje hadden :P
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » vr sep 12, 2008 9:28 am

Beste vrienden,

10 jaar ..., och, 10 jaar? Is het dan toch waar? Hebben we het gehaald? ECHT ???

Het leek alsof het maar een korte tijd geleden is, de opstart, die eerste koekjesverkoop, zaal vastleggen, sponsors zoeken, flyers en affiches rondrijden. Tja, tien jaar geleden zijn Sandra en ik er inderdaad mee begonnen, niet wetende dat deze club ons leven zo zou gaan beïnvloeden.

Sindsdien hebben we een rollercoaster aan emoties gekend, met grote hoogtes, en diepe dalen, ja, soms gingen we zelfs overkop, maar elke keer weer kwamen we veilig weer aan en kon ons leven weer tot rust komen. Na elke rit bleek, dat weer wat meer vrienden zich hadden geschaard achter onze filosofie en denkwijze. De Fretten-Ark was al snel geen club meer van Sandra en Hans, maar van meerdere gelijkgestemde zielen die een grote voorliefde deelden voor ons aller fret. En zo moest het ook ...

Met onze Ark hebben we ondertussen al heel wat watertjes doorzwommen. Er boden zich kleine drama's aan, maar evenveel handen om deze drama's weer teboven te komen. Het resultaat mag er zijn, Wij zijn geen vrienden meer van elkaar, maar een hechte familie die door dik en dun zal ijveren voor een betere leefwereld voor onze fretten. Geen enkele storm kan ons nog uit koers brengen. Onze Ark wordt niet meer bestuurd door twee handen, maar door tientallen die allemaal tegelijk naar de juiste richting sturen. Onze koers is gestaag, en onze vlag wappert trots in de hoogste mast.

Net daarom heb ik m'n hart gevuld met trots. Ik ben trots om jullie stuurman te mogen zijn. Fier, soms ook moeilijk en af en toe wat bruut, maar o zo trots op elk van jullie. Want elke dag weer zorgen jullie er samen voor dat onze Ark blijft doen waarvoor Sandra en ik hem hebben opgericht.
Ik laat het jullie niet makkelijk merken, maar geloof me, een trotsere voorzitter bestaat niet ...

Daarom ook dat ik bij jullie trofee een ietwat dubbel gevoel heb. Ik ben niet diegene die mag pronken met dit geschenk. Eigenlijk zou ik hem in tientallen kleine stukjes moeten breken om jullie elk een stukje te geven, zodat we allen samen kunnen genieten van deze blijk van waardering.
Langs de andere kant ben ik ontzettend ontroerd door jullie geschenk en koester ik het zo fel, dat het moeilijk afscheid nemen zou zijn van datgene dat met liefde geschonken werd. Ik denk dus dat we voor een gulden middenweg gaan kiezen en hem bij ons thuis een mooi plaatsje gaan geven, op voorwaarde dat, wanneer je bij ons langskomt, eraan denkt dat een deeltje van deze trofee ook jullie toekomt.

Dank je wel allemaal, voor de trofee, maar vooral voor jullie waardering en vriendschap !!!

En nu?

Tja, wat nu? Sandra en ik zijn ondertussen al héél wat jaartjes bezig en denken eraan om ...

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » vr sep 12, 2008 9:33 am

... nog héél wat jaartjes verder te gaan. Je kan onmogenlijk zo'n toffe bende de rug toe keren. Er valt nog héél wat werk te verrichten en onze dromen zijn nog niet vervuld.

Maar wees gerust, het bestuur en alle medewerkers zijn bereid om nog een versnelling hoger te gaan, want we zullen willens nillens ervoor zorgen dat er een deftige opvang en gestructureerde vereniging zal zijn en blijven.

The sky is the limit !!!

Varen jullie mee?
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » vr sep 12, 2008 9:43 am

Jeuj jeuj jeuj! Wij varen mee, zelfs al is er storm op zee :D
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr sep 12, 2008 12:33 pm

Mijn antwoord ken je wel, hé?? ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » vr sep 12, 2008 1:06 pm

I'm in ;)

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » vr sep 12, 2008 2:57 pm

En ik vaar ook mee, voor zolang als het maar mogelijk is! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » vr sep 12, 2008 5:06 pm

Nu ja varen kdoe da ni zo graag maar zal ik ook men best doen denk ik dan :)
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr sep 12, 2008 6:29 pm

Wel euh , ik vaar ook mee zenne .
Ooit had ik familie , mààr : hier voel ik een echte band .
Die band is zo sterk én zonder het gevoel dat dit me iets zal kosten .
Hier ben ik en hier blijf ik .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » za sep 13, 2008 11:09 pm

foto's van Tom ivm BBQ zijn te vinden op volgende link:
http://www.tomenmieke.be/gallery/main.php

't zijn der wel niet zo heel veel, maar toch ..
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » zo sep 14, 2008 2:04 am

T zijn hele mooie foto's !
Behalve die allereerste omg hoe sta ik daar nu op %) :~ K heb precies mn best gedaan..
Gelukkig is er maar eentje van :D

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » zo sep 14, 2008 2:16 am

Omg dienen allerlaatste ik was nog zo aant hopen dat die per ongeluk zou kwijt gespeeld zijn he!!!! Ikke onozel aant doen !!!
Oh en kheb een wijze beslissing genomen (kweet da da raar leest van mij komende maar ach hier komt het) ik heb besloten op te schrijven wanneer ik pijnstillers neem want kdurf da blijkbaar te vergeten en daar drank op niet goed da hebben een aantal mense wel gemerkt
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » zo sep 14, 2008 1:36 pm

Mooie foto's en ik vind die van jou best mee vallen hoor Ollike. Die waar Alwin en Davy opstaan vind ik ne héle mooie foto. :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Google [Bot] en 33 gasten