Caro vertrekt!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » zo aug 10, 2008 4:53 pm

Ze is geboren zoals ik haar altijd heb gekend,
gemakkelijk, snel, door de natuur verwend,
ze was een baby, waar je alleen maar van kon dromen,
ze at prima, sliep als een roosje, ik kan er uren over doorbomen,
ze was een kleuter, die immer zat te lachen en te vertellen,
was zelden boos, op een goed humeur kon je altijd tellen.
Als kind en tiener moest ik zelden of nooit boos zijn op haar,
altijd deed ze wat ik vroeg, stond altijd voor iedereen klaar,
het school gaan viel vaak tegen, ze was meer ziek thuis dan daar,
maar toch waren haar punten steeds fantastisch, jaar na jaar.

Nu staat ze hier, 18 jaar, één voet in de volwassenheid,
ik moet haar lossen, hoe pijn het ook doet, het is tijd,
ze stapt de wijde wereld in, naar onbekende gebieden,
ze kan het alleen, want als ze iets wil, zal haar wil geschieden.
Ze gaat haar droom achterna, in Afrika anderen begeleiden,
"Idealisme" noemen ze dat, haar horizonten verbreiden,
ik bewonder haar, denk niet dat ik het zou kunnen,
daarom ook dat ik haar deze ervaring van harte wil gunnen.

Het afgelopen jaar was vaak moeilijk, we hadden woorden die we nooit hebben gehad,
mijn dochter wordt groot, zij wil al eens dit en dan wil ik dat,
maar ze blijft mijn alles, ik hoop dat ze dat altijd zal weten,
wat we samen hadden en hebben, zal ik nooit kunnen vergeten.
Het afscheid gaat zwaar zijn, al lijkt een maand niet zo lang,
maar ik blijf haar mama, ben bezorgd en ergens ook bang,
of ze nu 8 dagen was, 18 is of 80 zal zijn,
vanbinnen blijft ze voor mij toch altijd nog ergens klein.
Ze heeft nochtans bewezen, herhaaldelijk laten zien,
dat ze een prachtmeid is, met doorzettingsvermogen voor tien,
ze gaat het wel kunnen, gaat ons weer eens verbazen,
en ik ga de 30 dagen als kaarsjes uitblazen!!

Lieve muis, ik wil je nog zoveel zeggen,
maar zonder tranen kan ik het nu niet uitleggen,
ik wil je niet zien vertrekken zonder je te hebben gezegd,
dat ik van je hou, je bewonder en achter je droom sta, écht.
Maar ik ga je missen, dat kan zelfs mijn geest niet zeggen, dat zit in mijn hart,
je bent me d'er eentje, mijn dochter, sinds dag 1 al zo apart.
Maak er een fijne reis van, Mieke, ga je droom achterna
en weet dat we er zijn als je ons nodig hebt, nu en daarna.
Ik maak in mijn hoofd een blad met alle dagen tot jij er weer bent,
tot ik je weer vast kan houden, zo vertrouwd, zo gekend.

Amuseer je lieve schat, laat Afrika weten,
dat ze ook daar jouw naam nooit vergeten!!
Goeie reis, kleine, grote meid, ik hou van je,

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 1 kusje voor elke dag, gegeven met een traan en een lach,

Mama
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » zo aug 10, 2008 5:08 pm

Och margit, wat een prachtgedicht!
Caro ook al heb ik je maar één keer gesproken, je leek me een aangename meid, ook ik wens je een super- reis toe!
Groetjes,

Olivia ;)

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » zo aug 10, 2008 5:09 pm

ppppfffffffffffffff krijg het er zelf moeilijk mee.
caro je mama heeft de woorden allemaal al gezegt
ik zou zeggen geiet van elke dag je krijgt daar
dat zegt mijn mama altijd :P
we gaan je mama er wel helpen door heen gaan door deze maand.

geef je ogen de kost.
maar ik vraag je een ding blijf aub ni daar
want dan ga ik problemen hebben met je mama en ons ianka.

goede reis en hopelijk tot snel doe het goed daar
xjes van mij en bull en kleine spruit ianka en onze beesteboel.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo aug 10, 2008 5:16 pm

Margiet dat je haar zal missen staat als een paal boven water. Je Caro is een flinke meid die haar boontjes kan doppen. Een maand is zo voorbij, goede reis Caro en geniet van Afrika met al haar mooie en ook minder mooie kanten. ;) Kom gezond en wel terug.
Afbeelding

Lasariona
Berichten: 1
Lid geworden op: za nov 15, 2003 10:23 pm

Berichtdoor Lasariona » zo aug 10, 2008 5:24 pm

Lieve Margit

Wat een mooi gedicht heb je gemaakt. Heel ontroerend. Echt mooi!
Ik ken je dochter niet maar ik ben er vrijwel zeker van dat ze het goed zal doen, daar in Afrika.
Ze zal er zichzelf leren kennen en er veel sterker uitkomen (gesproken vanuit ervaring :P). Ik vind het enorm tof van jou dat je haar deze kans gunt want ze zal een reis hebben om nooit te vergeten. Ook al denk ik dat het als mama niet gemakkelijk kan zijn afscheid te nemen en haar zo lang te moeten missen. Maar aan de andere kant voel ik ook dat je apetrots bent op je kleine meid en terecht. ;)

Caro, geniet er maar van, meid. Want het is heel snel weer voorbij, ook al klinkt een maand lang. Geniet er van elke dag, met volle teugen en maak er een reis van om nooit meer te vergeten! Veel succes en plezier!
liefs Lasariona
en mijn fretjes vanaf de regenboogbrug: Stitch (5j 3m), Stimpy (6j 9m) en Frey (5j 6m).

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » zo aug 10, 2008 9:07 pm

Ook vanuit het Zottegemse wensen wij je een hele toffe reis.

En Margiet als je jouw dochter mist, stap naar je fretsels en zij weten wel wat ze moeten doen om je te troosten.
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
Naia
Berichten: 22
Lid geworden op: zo okt 21, 2007 10:51 pm
Contacteer:

Berichtdoor Naia » ma aug 11, 2008 4:08 am

Eerlijk gezegd ben ik nogal best, een beetje, zeer, redelijke ongelofelijk, soms, een tikje slecht in zinnige antwoorden geven op zoiets als dit. Gewoon omdat ik niet echt weet wat zeggen.

Een blik zegt meestal meer dan duizend woorden, maar aangezien dit een forum blijft hou ik het op vier.

Dank jullie allemaal, enorm!

Ik ga iedereen ook enorm missen, en dat voel ik hard nu het zo dicht bijkomt. Maar, ik ga een droom achterna en kom daarna gewoon terug hier, op mijn pootjes terecht, rijker, misschien sterker, wie weet.
En het gaat me dinsdag best zwaar vallen om weg te wandelen, maar ik kijk zo uit naar wat me te wachten staat en het zal eens zo heerlijk zijn om terug binnen te rennen de 11e september (als ze me niet door een of andere toren vliegen.)

Veel liefs, tot gauw iedereen,
de kleine aventurier met een even groot hartje op dit moment :)
Liefs,
Caro

Inie_Minie
Berichten: 28
Lid geworden op: vr mei 23, 2008 11:37 am
Contacteer:

Berichtdoor Inie_Minie » ma aug 11, 2008 8:10 am

Dat heb je heeeel mooi gezegd Margit!

Caro, het beste gewenst op reis!

eneuh...Je mag echt wel blij zijn met een moeder als Margit, mijn mama heeft nog nooit zo mooie woorden tegen mij gezegd :(
Groetjes van Maita, Whisky, Jerommeke (de fretjes), Yangus de kater en ik natuurlijk

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » ma aug 11, 2008 12:39 pm

veel succes caro en geniet ervan
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

koyotito
Berichten: 0
Lid geworden op: wo jul 04, 2007 2:53 pm
Contacteer:

Berichtdoor koyotito » ma aug 11, 2008 1:13 pm

ooh wat een zalig gedicht! zo lief!
Caro, ook van mij een prachtige reis toegewenst!
-Dieren zijn geen gelijken of ondergeschikten, het zijn andere volkeren die zich samen met ons in het net van het leven en de tijd bevinden-
Henry Beston

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » ma aug 11, 2008 1:47 pm

Ons Margit heeft altijd goed geweest met woorden !
Caro , ik wens je een goede reis .

Gebruikersavatar
weazel
Donateur
Donateur
Berichten: 443
Lid geworden op: di jan 17, 2006 4:59 pm

Berichtdoor weazel » ma aug 11, 2008 2:46 pm

Hip Hip hoeraaa.........Kuifje in Afrika , of nee Caro in Afrika

Veel geluk daarginds en breng wat warmte mee voor je moeder hé :P
Van over de regenboogbrug ,ver weg en toch zo dichtbij ; Mickey , Fleurtje , Picko, Saddaki , Lotje , Sissi , ons Fientje en een beetje van mezelf . . . .

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di aug 12, 2008 9:10 am

Mercikes Weazel, vind ik een geweldig voorstel!! :)

Ja jongens, het is zover!! Pfff, de tranen zitten verdorie hoog moet ik zeggen! En dan staken die .... nog in Zaventem, zijn we nog niet zeker of ze op tijd gaat kunnen vertrekken. Dat is hier een kijken naar teletekst en internet en een gebel naar de noodnummers, tot nu toe is de geplande vlucht nog in orde, ze vertrekt normaal gezien om 18u10 naar Frankfurt. De grote miserie is dat àls dat vliegtuig niet op tijd vertrekt, ze haar verbinding in Frankfurt naar Johannesburg mist en dan zou dus een kleine ramp zijn. In Frankfurt heeft ze een uurtje om over te stappen, dus ze moeten hier in België niet te vervelend gaan beginnen doen, hé, veel tijd extra kan ze niet missen.

Ik heb het al gezegd hé, als er daar straks ene mij komt zeggen dat haar toestel niet vertrekt, dat ze staken omwille van de "hoge werkdruk", dan kan je me verwachten op het nieuws van 19u. Dan ga ik me voor één keer behoorlijk kwaad maken, vrees ik!! Hier leeft Caro nu bijna anderhalf jaar naartoe, dit màg gewoon niet fout gaan!! Duim maar mee allemaal, hé, desnoods hard blazen, zodat ze toch op tijd in Frankfurt is!! ;)
Afbeelding

Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Berichtdoor Picka » di aug 12, 2008 11:23 am

Caro, ik hoop dat je een hele toffe periode gaat hebben ginder en stuur een beetje zon via dit forum naar hier.

Wij zien je straks om je te komen uitwuiven.

Ik zal je toch wel ook een beetje missen.

Doe ze ginder de groetjes
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Gebruikersavatar
theis
Berichten: 20
Lid geworden op: do dec 15, 2005 4:21 pm

Berichtdoor theis » di aug 12, 2008 10:55 pm

verdorie margit, zelfs ik word al lichtjes emotioneel van jou woorden ;)
Ik ken caroline nu tochal een tijdje vrij goed en weet dat je trots op haar kan zijn maar dat zal ik jou niet moeten komen vertellen vermoed ik.
Wat dat volwassen worden betreft, dat hoort er nu jammer genoeg eenmaal bij maar het zal zeker en vast ook deugt doen om haar te zien opgroeien tot zo een bewonderenswaardig persoon, dat zal zeker en vast andere mooie momenten en herinneringen met zich meebrengen.

Verder om iedereen een beetje up to date te houden:
Het leek vorige week nog heel ver weg maar plots is het moment van afscheid nemen dan toch net iets rapper daar dan je kan vermoeden.
Om 17.30h hebben we caro met zijn allen nog nen dikke zoen en een gemeende knuffel gegeven hier en daar zijn er wat tranen gaan rollen en om 18.10h stipt is haar vlieger richting Frankfurt vertrokken, waar ze dan ook veilig geland is.
Haar eerste vliegervaring vond ze super leuk en als alles goed verlopen is moet ze nu in de lucht hangen richting Johannesburg.
Meer nieuws heb ik momenteel zelf nog niet.

verder zal ik nog een link van een site op het forum zetten waar ze al het gebeuren in Malawi op zou plaatsen, als alles goed gaat met haar internet verbinding daar...

ik wens haar de ervaring van haar leven, ze verdient het zeker en vast.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo aug 13, 2008 3:31 am

Ach Theis, aan jou heeft ze een, nee dé vriend uit duizend, je weet allang dat je bij mij in de bovenste schuif ligt, hé ;) , maar ja, mama's zijn en blijven mama's : af en toe de grootste zeuren :P , dat weet ik zelf maar al te goed, maar hoe dan ook, ergens zal ze altijd mijn kleine meid blijven. Die kleine pruts die met open armpjes op me af kwam als ze me een uurtje had moeten missen, diezelfde kleine pruts die vanavond zo lief in jouw armen afscheid nam, dat vond ik eigenlijk nog het geweldigst van al. Mijn inmiddels groot meisje dat ergens heel verdrietig is, terwijl ze zo blij is om haar avontuur, alleen omdat ze zo happy is bij jou. Dat zeggen is iets moeilijker dan schrijven, dat weet je ondertussen ook van mij, hé?? :)

En dan zit je hier als moeder, elke minuut af te tellen van dat vliegtuig en wat doet Caro dan?? Terwijl ze op het busje zit van haar eerste vliegtuig ooit naar de inkomhal van het vliegveld in Frankfurt, belt ze even naar mama!! Alweer moeite met die tranen, maar zo blij te horen dat alles goed gegaan is. Ze hadden heel wat turbulentie gehad, ze was ook even bang geweest, maar elk woord van Theis en mij was blijkbaar waar, want ze zei heel blij "Oh mama, wat is het mooi daarboven!!" Onderweg naar huis zagen wij een regenboog en ik zei nog dat dat geluk ging brengen. Dat één kant Afrika was met haar grote droom en de andere kant de poort waar Mike stond om alles hier onder goed te laten verlopen. Wat zegt Caro me dan? "Ik zag de regenboog, hierboven, zóóó mooi!!" Na nog wat "Veel plezier muis" en "Ik bel gauw, mama" was het gesprek gedaan, ze had vanuit Brussel 14min vertraging gehad (alléé, dat vergeef ik Zaventem nog nét :P ), maar was zo goed als op de afgesproken minuut aangekomen in Frankfurt. Het "nieuwe" vliegtuig stond al klaar, zag er veel méér vliegtuig uit dan het vorige zei ze, en ze moesten al om 20u aan boord terwijl ze pas op 20u45 vertrokken, maar ze had de juiste gate gevonden! Waar ze nu, om 3u, méér dan 6u na haar opstijgen in Frankfurt ongeveer zit mag Joost weten, ik ben een ware aardrijkskunde-schande :( , maar als alles naar wens verloopt landt ze tegen 7u25 in Johannesburg en mag ze daar 3u wachten op haar laatste vlucht naar Blantyre. Daar komen ze haar ophalen, eindelijk weer onder iemands vleugels, al zijn het niet die van Theis of die van mij :D !!

Afbeelding

Het mag dan wel een wazige foto zijn, maar hier gaat mijn kleine meid, de grote wijde wereld in!! :D Wat ben ik fier op haar!! ;)

Wanneer je dit lezen kan lieve muis, ben je hoog én droog (dat is beter dan hier, hé? :P ) op je bestemming aangekomen. Ja, het is weer een schandalig uur waarop ik dit neerpen, maar ik heb de hele avond allemaal bezorgde mensen aan de lijn, aan de gsm en op sms gehad, die allemaal even erg met je meeleven en àlles wilden weten van vandaag :D . Moest je tijd hebben, laat hier dan ook maar iets weten, we krijgen een echte internationale site, de Ark is toch een beetje onmisbaar precies, want alle "vakantiegangertjes" weten in het buitenland wel een pc te vinden!! Amuseer je ginder en vergeet niet wat zon mee te sturen, hé? Liefs, xxx

Afbeelding ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » wo aug 13, 2008 9:52 am

ons caro zal nu wel ergens ver op haar bestemming zijn zeker.
gisteren voor ik ging slapen zei ik nog tegen bull nu hangt caro daar
ergens hoog in de lucht :P en als we morgen wakker worden is ze geland.
stom maar ja ik leef met haar mee.
ik weet nog hoe ik was op hare leeftijd.
ik zou het haar ni nagedaan hebben da afscheid nemen van mama en vriendje
pppfffffffffff daarvoor bleef ik alleen nog maar thuis...

we hopen snel nog iets tehoren van caro en margitje en theis ni te veel aftellen he,
voor je het weet staat ze daar weer voor jullie neus en we hebben ook veel toffe dingen in
het verschiet om te doen met de club.

theis zet maar snel die link want ik wil alles weten hoe het ginder is.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do aug 14, 2008 9:51 am

Caro is idd aangekomen ondertussen, ik ben hier gisterenavond echter als een blok omgevallen, gewoon met de gsm in de hand, de 4002de sms trachtend te versturen sinds Caro's vertrek, naar iedereen die nieuwsgierig en ongerust is geweest!! :P

Om 15u43 belde Caro gisteren vanuit Malawi, ze had haar bestemming voor de volgende maand bereikt, iedereen was lief en vriendelijk maar vooral, het was er prachtig, zei ze. Bananen en allerlei fruitsoorten die hier in de winkels liggen zag je daar aan de bomen hangen, ze had al fotootjes gemaakt (bedankt Joeri om je toestel uit te lenen, hé :) ) en ging nu met de mensen van ginder naar de stad, wat dat daar ook mag betekenen, ik kan er me met de beste wil van de wereld geen voorstelling van maken. De laatste vlucht had uiteindelijk wel een uurtje vertraging gehad, er was "iets van een bommelding" bij de bagage zei Caro zo "terloops" alsof het niets was, maar haar rugzak met alles in was zelfs al daar, gelijk met haar aangekomen dus. Ze hadden nochtans in Zaventem gezegd dat ze erop moest rekenen dat die er in geen geval zou zijn en dat het een weekje duren kon, maar nee, alles was gelijk in Blantyre, ze kan met een gerust hart aan haar avontuur beginnen.

Tot nu toe heb ik verder niets meer gehoord, Caro zei te mailen zodra ze tijd had, maar ik kan me voorstellen dat ze nu wat anders aan haar hoofd heeft, zo die eerste dag ginder, dus laat ik haar maar lekker genieten, ik hoor het achteraf wel. Die link voor die foto's ga ik eens tussen mijn mails zoeken en proberen erop te zetten, want Theis heeft het ook druk, voor hem is het geen vakantie, hé? Zodra ik meer weet, laat ik het jullie horen ;) !!

http://www.freewebs.com/sethunyaakua
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » do aug 14, 2008 1:16 pm

Ik had het erg druk hier en kon helaas niet eerder online geraken want ik wou nog dolgraag Caro een goede reis toewensen! :(
Nu ben ik wel superdeduperblij dat ze zo goed is aangekomen en ik blijf hier duimen en kaarsjes branden dat ze de ervaring uit deze belevenis haalt zo als zij het gewenst heeft en niks of toch maar erg weinig mag tegenvallen! :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
bren
Berichten: 151
Lid geworden op: vr sep 07, 2007 3:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor bren » do aug 14, 2008 5:06 pm

Vind het ook jammer dat ik het ni eerder gezien heb (@) om haar nog figuurlijk uit te wijven ;) maar ze zal het daar wel naar haar zin hebben.Het moet prachtig zijn om die wilde dieren te bewonderen daarvoor zou ik nog het meest naar Afrika willen gaan.

Margit gij blijft mij toch telkens verbazen met je mooie teksten echt ni te doen hoe je dat kan ongelooflijk ik krijg er telkens een krop van in m'n keel en tranerige ogen. Zo mooi en zo goed je gevoel kunnen uitleggen dat kunnen er niet veel :P
doe haar van mij ook de groetjes en voor jou een dikke knuf :D :P en als je je verveelt moet je maar eens langs komen om de stilte van Caro te verhelpen ookal zullen je diertjes dat wel genoeg doen maar toch he ...
groetjes Bren en co :P
Afbeelding
Groetjes en mokjes van Ketje , Sporting , Zitka , Frutos en Chiquita XXX

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » do aug 14, 2008 7:15 pm

Super dat Caro goed aangekomen is! Maar daar was ik niet ongerust in :)
Ik wens haar een spetterende ervaring toe! :)

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do aug 14, 2008 11:54 pm

Ofwel hebben ze haar ondertussen als lekkere hap in de kookpot gestoken :~ ofwel is het er al reuzefijn en/of -vermoeiend, maar sinds dat telefoontje van gisteren heb ik totaal niets meer gehoord!! :( Ik controleer mijn mails zowat elke 2 à 3u maar nikske, nikske, nikske !@#$ !!

Ach, ze kan zich maar amuseren, hé :P , na al die weken keihard werken voor deze reis, zo goed als 6 dagen van de 7 tot soms 7u 's morgens toe, heeft ze nu wel recht op wat verlof, hé? ;) ;)
Afbeelding

moedertje
Berichten: 157
Lid geworden op: wo mei 31, 2006 11:54 pm
Contacteer:

Berichtdoor moedertje » za aug 16, 2008 4:07 pm

en margit al weer iets gehoord van de verloren dochter ??
groetjes chantal en der bende

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » za aug 16, 2008 6:28 pm

Via, via, Chantal!! :P Theis belde vanmiddag, Caro zou mijn gsm niet bereikt krijgen (ze heeft een kaart van ginder gekregen :~ , dan kost sms-en naar België maar 14 cent), maar Theis had dus wel een sms gehad, Heusden ligt precies iets korter bij Malawi !! Het internet zou er ook een ramp zijn, gaat een stille maand worden !@#$ (en dat terwijl wij allebei zo 'n tateraars zijn ;) ).

Vanavond zou ze proberen te bellen, ik hoop het, dan hoor ik toch iets. Aan een sms "zie" je niet wat je aan een stem "hoort", hé? :) Zodra ik nieuws heb, kom ik iets zeggen!! ;) :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » za aug 16, 2008 9:09 pm

Margiet, dat is nu eenmaal Afrika. Niets werkt daar zoals wij het gewend zijn en dat maakt het je daar meteen duidelijk hoe verwent wij hier wel zijn.
Ook al is het via via als je maar iets te horen krijgt ;) Je mag je moeke nog zo graag zien een vriendje is toch nog anders in het moeten missen. Hoe waren we zelf :P Maar ik ben ervan overtuigd ze je eenmaal aan de lijn krijgt ze honderd uit zal vertellen :D Geduld nog.
Afbeelding


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 34 gasten