DA bezoek met bevestiging...

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » vr aug 14, 2009 1:01 pm

eindelijk kunnen we weer op de pc onze modum was gecracht na een electriciteitspanne.
gisteren zijn ze hem komen maken 2 dagen zonder internet, foon en tv...
pfff was kei saai hier.
maar daarvoor open ik dit topic niet...

augustus is onze krueger zijn maand voor zijn inenting en onze jonge spruit goofy mocht ook mee voor zijn eerste prik.
eerst goofy wat een flinke jongen geen kik heeft hij gegeven.
maar hij is wel de eerste die ik weet ziek zijn van zijn inenting overgeven dat ik in paniek geraakte ben dan heel de avond bij hem gebleven om hem toch even in het oog te houden heb hem dan bij de drink fles gezet en begon te drinken en was er door precies hij is dan rustig bij zijn grote broer Yago gaan liggen en s morgens direct gaan kijken en lag nog lekker te pitten en niks meer van overgeefsel gevonden.

maar dan mocht de grote broer op de grote tafel bij madam de dokter.
en zij bevestigde wat wij al een klein beetje vermoede
onze krueger is blind!heeft nu wel al ne schone leeftijd,hij is bijna 8 jaar.
zag de laatste tijd op zijn 1 oog een witte waas op verschijnen en vorige week zag ik het aan de andere kant ook
maar hij kan zijn dagen er mee slijten zei de DA alleen moeten we zien als hij op verdiepen gaat dat we hem moeten in het oog houden dat hi er niet aftottert.
en dat hij de kans nog krijgt van te eten en te drinken maar de andere laten hem goed doen.
we merkte het eigenlijk ook al van krueger is altijd een hangmat fret geweest.
en de laatste tijd deed hij da ni meer.
we moesten ons geen zorgen maken hij trok zijn plan wel met zijn neusje.

krueger
Afbeelding
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » vr aug 14, 2009 1:15 pm

Oh wat een mooie jongen. Nee, blind zijn passen ze hun perfect aan. Hier is Angel langzaamaan aan het blind worden maar zolang ik niks verplaatst vind de kleine pruts haar weg prima en mijn pinchertje was vroeger ook stekeblind en is toch nog 16 jaar mogen worden. :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
loeke2440
Berichten: 112
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 4:20 pm

Berichtdoor loeke2440 » vr aug 14, 2009 3:51 pm

ja het ziet er een schatje uit!!!

en ja blind, iedereen kan zijn plan wel wat trekken als ze blind worden, het is aanpassen maar het zal hem wel lukken , vind het wel erg voor hem

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » vr aug 14, 2009 4:13 pm

Als de gezondheid verder maar goed blijft trekt ie zen plan wel in zijn ouden dag :)
Slaapwel Ginnemie (2011),Fierro en Safari (2012),Martini en Rob (2013)
Gordon,Booth,Grappa en Mol (Prisca) doen het goed hier beneden
We missen jullie

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » vr aug 14, 2009 4:55 pm

Knorry, het kan gebeuren dat een fret reageert op z'n inenting. http://www.defrettenwereld.com/fretten/ ... t-allergie
Je oudje kan best z'n plan nog trekken met het blind worden. Als hij verder kerngezond is geen zorgen. ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » vr aug 14, 2009 7:41 pm

Origineel gepost door loeke2440

ja het ziet er een schatje uit!!!

en ja blind, iedereen kan zijn plan wel wat trekken als ze blind worden, het is aanpassen maar het zal hem wel lukken , vind het wel erg voor hem
het is echt een schatje hij is hier 3 jaar geleden op "vakantie" gekomen en is nooit meer weggegaan :)
hij heeft een beetje fruns in hem hij is eigenlijk de enigste die ik aan kleine kindjes zou durven geven.
hij heeft ook een bolleke op zijn schouder blad maar elke keer de dag daar is om het te verwijderen is het weg.
ik denk dat meneer dat niet meer ziet zitten op de operatietafel te komen.
dus ja hou ik het wel in het oog maar hij heeft er echt gene last van en de ene moment is het bolleke daar en de andere moment is het weg.
ach het is ECHT ne schat een hartedief 100%
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.



Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 gasten