Zondag 2 november, beursdeelname !!!

De laatste nieuwtjes, belangrijke berichten kan je hier lezen. Dit gedeelte is uitsluitend bedoeld voor aankondigingen. Daarom kan je hierop niet antwoorden. Antwoorden kan je plaatsen in algemeen of op het zeverkanaal.
Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo nov 02, 2008 7:37 pm

Best een gezellige bedoening, niet te groot en mooie lieve fretjes :D
Niels heeft daar een prachtige witvoet die ik eindelijk eens kon knuffelen ;) Zijn adres heb ik er niet uitgekregen #) De familie was ook aanwezig met even schattige voetjes ;) Fridake was uitgeteld :D Dai haar jongste is het fretnappen waard #)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » zo nov 02, 2008 9:27 pm

idd Jeanine, we hebben er weer een toffe dag opzitten. Al bij al hebben ze toch bijna 200 bezoekers gehad, waaronder toch ook enkele frettenliefhebbers die zelfs hun fretjes hadden meegebracht.

Het zou zelfs kunnen dat we één van hen als nieuwe medewerker mogen begroeten :P

In ieder geval, twas weer de moeite, en nu de laatste 100 meter tot aan Dierenhappening, met een kleine pitstop halverwege tijdens onze speelnamiddag :P

See you all then ...
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » zo nov 02, 2008 9:58 pm

Ik kan het me goed voorstellen dat het erg gezellig geweest moest zijn ....
onze fretsels hebben vandaag ook weer een proper kot gekregen en hebben nog eens goed mogen rondlopen (het was nodig aangezien we de voorbije dagen niet veel waren thuisgeweest ....).

En ondertussen zijn we ook begonnen met het behangpapier in ons nieuwje huisje eraf te halen ..... het gaat niet op 123 in ieder geval .. Maar 't valt nog redelijk mee .... .we hebben nog wel enkele uurtjes te gaan om alles eraf te halen .... we weten de komende dagen weer wat te doen ;-)

maar sowieso, voor de dierenhappening laten we alles vallen!!! ;-) dat huis kan wachten, dat staat er na dat weekend ook nog ;-)))
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » zo nov 02, 2008 10:00 pm

Het was echt super vond ik trouwen smijn bende had ni eens zin in eten nu nog niet ze blijven doorslapen....
Op 1 na mijn kangooroofret
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » zo nov 02, 2008 10:25 pm

Niet moeilijk Angeltje, de schatjes zijn moe gespeeld en baasje ook :D
Toch altijd leuk om op een beurs groot of klein te zijn :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » ma nov 03, 2008 9:58 am

Oh fijn om te horen dat het zo tof is geweest.
@ Mieke, een huis brengt veel werk mee hé en zeker bij het verhuizen maar jullie moeten gewoon komen naar de dierenhappening want wat is nu de dierenhappening zonder jou en Tom? ;) :P
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » ma nov 03, 2008 1:40 pm

foto's :) ?

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » ma nov 03, 2008 1:43 pm

Origineel gepost door Dorinda
@ Mieke, een huis brengt veel werk mee hé en zeker bij het verhuizen maar jullie moeten gewoon komen naar de dierenhappening want wat is nu de dierenhappening zonder jou en Tom? ;) :P
hehe lolz, merciekes Dorinda :-) betekenen we zoveel? dat wist ik niet (@)

in ieder geval het zal toch Mieke EN Tom moeten, want ofwel ben ik er , ofwel Tom, maar allebei tegelijkertijd zal niet lukken dit jaar spijtig genoeg :(
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » ma nov 03, 2008 4:12 pm

Ja voor mij toch wel hoor Mieke, ik vind jullie een leuk koppel. (@) Bah maakt niet uit hoe jullie der zijn als jullie maar komen is het voor mij al lang goed en vergeet uw lieve fretjes niet mee te pakken want amuseer me der altijd goed mee! :D
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » ma nov 03, 2008 6:32 pm

Origineel gepost door jeanine

Niet moeilijk Angeltje, de schatjes zijn moe gespeeld en baasje ook :D
Toch altijd leuk om op een beurs groot of klein te zijn :P
jah hier zijn de fretten rapper wakker dan ik kben nog maar een goei 3 uur uit bed
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

CarineColle
Berichten: 124
Lid geworden op: vr aug 10, 2007 8:34 pm

Berichtdoor CarineColle » ma nov 03, 2008 8:27 pm

Ik vond de beurs ook heel geslaagd. Fridake was idd volledig uitgeteld. Dat is ondertussen wel al over.

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » di nov 04, 2008 4:16 am

het is mijnen pico blijkbaar niet zo goed bevallen...

ik ben vannacht pas thuis gekomen en had aan mijn broer gevraagd van rond 6 uur de fretten te laten rondlopen... thuisgekomen vind ik overal hoopjes kots terug (stuk of 5)... khoop dat het morgen of overmorgen over is maar heb voor de zekerheid toch maar eens mn nonkel een smsje gestuurd...

kvind het zo zielig voor hem, de vorige keer was hij gelijk ook wat ziek na een speelnamiddag...
na vanavond dus eerst nog een uurtje mijn kamer op te kuisen, heb ik nen volledige verse kattebak in de kooi gezet, natuurlijk moet die eerst nog uitgeschart worden, maar nu ligt hij toch ook te slapen... ik bereid mij alvast voor om morgenochtend alweer kots te kuisen majah... zolang mijne vent beter word ist goed...

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » di nov 04, 2008 9:24 am

oei niels , das niet zo goed he, misschien heeft pico last van speelnamiddag stress.. :?

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » di nov 04, 2008 10:07 am

mja kweet niet... 't is blijkbaar zoals ik dacht alweer over vandaag...

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di nov 04, 2008 12:39 pm

niels welke was picko die met dat groen of die andere?
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » di nov 04, 2008 12:59 pm

met groen, da ander was een meiske :P

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » di nov 04, 2008 1:14 pm

nogmaals : foto's? :P

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » di nov 04, 2008 4:08 pm

em heeft blijkbaar diarree ook... schaapke da't is... bij de minste paar stappen da hij zet zoekt em een plaatske om wa te slapen... de carrier stond hier nog met doeken in van zondag en nu heeft hij hem daarin genesteld...

pico heeft net een spuitje antibiotica gekregen en word nu zonder eten gezet... morgen moe'k hem nog een spuitje geven en ondertussen krijgt hij een soort bruistabletten in z'n water... hoop da mijnen vent rap terug genezen is... hij trekt hem altijd terug in den carrier dus ga'k hem daarin afgezondert houden... zo kan em zeker genoeg slapen en kan em niet ongemerkt eten (anders moe'k luna ook zonder eten zetten...)

en dan nu de foto's :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en een filmpje:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » di nov 04, 2008 5:22 pm

O van wie is da mooi sandyke?
Echt mooie fretjes! ;)

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » di nov 04, 2008 6:18 pm

Da mooi sandyke men Eroske heeej
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » di nov 04, 2008 7:11 pm

Niels, spijtig dat het ventje er last door heeft. Zij weten dikwijls niet van ophouden en Pico heeft zo een hoog knuffelgehalte dat van rusten ook niet veel in huis kwam. Een fret kan beter niet zonder eten gezet worden. Zelfs voor een verdoving laat men hen niet te lang nuchter zijn. Een fret kan daar heel slecht tegen. Als er hier eentje ziek is krijgt die desnoods onder dwang wat Waltham en Primperan om het overgeven te stoppen. Ik weet dat je oom veearts is maar ik zou hem toch nog even vragen hoe vlug je hem eten mag geven en of hij geen Waltham mag krijgen.
Veel beterschap aan de Pico en hou hem goed in de gaten.
Leuk dat jij aan een fototoestel hebt gedacht :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » di nov 04, 2008 11:10 pm

in die bruistabletten zitten genoeg voedingstoffen 'tschijnt... van keer geen eten gaat hij niet doodgaan en klet erop dat em genoeg water binnenspeelt, spuit zelf nog wat in zn mondje...

kwou het toch eens proberen gisteren en van ferretone is pico niet zot... liep er eerder van weg, ofwel was het omdat em ziek was... luna daarintegen :o als ik die bus ooit onbewaakt achterlaat, sleurt ze ze mee en zie ik ze nooit meer terug!

en dat knuffegehalte, tjah :P
in hasselt ga ik hem wat meer in de carrier steken denk ik... zondag heeft hij echt wel een immens deel constant in de speeltuin rondgelopen, en denk dat da voor zo'n klein beestje toch ook wel nen indruk nalaat...

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » wo nov 05, 2008 12:02 am

Mooi fretje heb je daar angelke ;)
En niels, nu zou ik uwe pico is willen zien e!! Ziek of ni, ik wil foto 's :P (laat hem maar gerust hoor alsem ziek is);)

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » wo nov 05, 2008 12:09 am

Afbeelding den sloeber in de buis waar angel haren terror bij staat
Afbeelding
en hij staat ook op dat filmpje, hij heeft zo'n mooi groen bandje aan...

trouwens, hier nog meer foto's http://i479.photobucket.com/albums/rr16 ... 0november/

ik heb trouwens een nieuw scenario bedacht...

toen ik wegging stonden op mijn bureau een potje met nootjes (weetwel, zo gezouten nootjes)... jens zei dat hij gewoon de fretten had losgelaten, maar ik weet dus niet of mijnen pico eens op mijn bureau is geraakt of niet... (de bureaustoel moet altijd worden verzet...) dus als pico op mijn bureau heeft gekropen, heeft hij zich waarschijnlijk tegoed gedaan aan nootjes, en laat zijn kots nu net dezelfde kleur hebben als nootjes die in je maag zouden zitten...

morgen eens mijn broer uithoren, maar ik gok dat dat hetgeen is dat maandagavond gebeurt is...

kzei zondag nog tegen jeanine dat mijnen pico nen echten alleseeter is %) khad liever dat hij wat kieskeuriger was...

[Gewijzigd door nielsvl op 2008-11-05 01:04:14]


[Gewijzigd door nielsvl op 2008-11-05 01:04:46]

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » wo nov 05, 2008 9:16 am

Mooie jongen heb je daar niels!! Vanwaar heb je die leuke tuigjes? en dat hangertje?
Ivm alleseterkes: wisselen van fret? Gij krijgt mijne kieskeurigaard ! :D


[Gewijzigd door Ollike op 2008-11-05 09:18:56]


Terug naar “Mededelingen van de vereniging”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten