DIERENHAPPENING 2008 - Hasselt

De laatste nieuwtjes, belangrijke berichten kan je hier lezen. Dit gedeelte is uitsluitend bedoeld voor aankondigingen. Daarom kan je hierop niet antwoorden. Antwoorden kan je plaatsen in algemeen of op het zeverkanaal.
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » do nov 06, 2008 1:38 pm

Al sinds enkele dagen loop ik tegen iedereen die ik ken of me aanspreekt over mijn fretjes te zeggen dat ze als ze fretjes of andere dieren willen ze naar Hasselt moeten komen !!! IK KAN ER NIET OVER ZWIJGEN !
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » do nov 06, 2008 2:53 pm

22 is te veel :( :P

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » do nov 06, 2008 7:03 pm

Meneer Pogo heeft enorm veel last van zen hormonen!!! En iedereen moet eraan geloven zelfs ik nu sinds vandaag. En nee meneer mag nog ni gecastreerd worden.
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » do nov 06, 2008 7:35 pm

waarom niet eigenlijk? als ge den omvang van zn ballen eens beziet...

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » do nov 06, 2008 7:50 pm

Het heeft nu nog weinig met de Dierenhappening te maken Niels, maar hoe jonger fretjes gecastreerd worden, hoe meer kans er zou zijn op bijniertumoren op jonge leeftijd. Wat onze eerste fret Mikado betreft, kan dit idd kloppen, Mike was 4 maanden bij zijn castratie en is aan oa een bijniertumor overleden net vóór hij 4 jaar was. Hoe langer je een castratie uitstellen kan dus, hoe beter.

Maar nu, de Dierenhappening opnieuw!! Wie komt nog en wanneer?? Els, welke dagen komen jullie als de babyfrutsel nog ff op zich wil laten wachten?? En komt Leen mss ook mee dit jaar? En leeft Kim nog?? En Andy?? :D :D

Vanessa, al eens nagedacht of je wil komen slapen in de Hasseltse Zoo?? :P

Ja Marc, opstaan met de Dierenhappening in je hoofd en eveneens slapen gaan met de Dierenhappening in je hoofd!! Ik ken dat!! :D :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Berichtdoor LcKe » do nov 06, 2008 8:02 pm

Heykes,

Leen kan dit jaar spijtig genoeg niet meekomen, ze heeft net nieuw werk en moet dat weekend dus werken...

Wij (ik en Koen) komen zaterdag en zondag, mij zult ge wel in de shop moeten zetten, in de speeltuin zal wat te zwaar zijn vrees ik.
Kim en Andy komen zaterdag en zondag bij ons logeren en bijgevolg dus ook mee naar de dierenhappening; allez eigenlijk is het omgekeerd ze komen naar de dierenhappening en bijgevolg hier logeren, allez ja whatever, ge verstaat wel wat ik bedoel.

Groetjes,
Els

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » do nov 06, 2008 11:03 pm

Margit,

Tom komt woensdag, donderdag & vrijdag
ik kom zaterdag & zondag

groetjes
Mieke
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr nov 07, 2008 2:12 am

Bedankt Els en Mieke, het staat genoteerd!! :)

Maar ... HELP ... we zitten met een overgroot tekort aan medewerkers voor 's vrijdags!! :( Die dag komen de scholen naar de beurs en is het dus echt wel belangrijk om onze beestjes én de kids in de gaten te houden!! De kinderen steken namelijk al heel snel ondoordacht hun vingers in de speeltuin om die schattige sloebers eens te strelen en hup, voor je het weet hangt er zo 'n weerwolfje aan vast, hé!! 't Is dus echt wel belangrijk om vrijdag wakker en oplettend te zijn, we zouden de beurs zonder accidenten willen laten verlopen :) .

Dus, wie zou ons op vrijdag 28 november nog kunnen komen helpen?? Als er hier geslapen kan worden, m.a.w als het grote bed vrij is, kunnen er 2 personen hier logeren. Please, kijk eens snel in jullie agenda's en laat iets weten als je zou kunnen ;) .
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » vr nov 07, 2008 5:54 am

Ik heb het resultaat gezien op " Beestjes en baasjes " . Daar heeft ne wreed slimme man die ook " fretjes heeft gehad " zijn hand tussen de schatjes gestoken . Het resultaat was een hand met enkele mooie wonden !!! Ik heb geen zin om kids te zien met zulke wonden !!! Ik wil wel opletten dat er zo weinig mogelijk kids zulke wonden overhouden aan hun bezoek . Dus : hier is er al één opzichter die als het nodig is heel de dag niks anders doet dan toekijken dat de kids geen enkel vingertje gehavend terug mee naar huis zal nemen .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » vr nov 07, 2008 8:07 am

Hey,
ik kan mss wel verlof krijgen op mijn werk die vrijdag. Ik zal t hier aanvragen en dan zal ik u iets laten weten he Margit.
Ik weet wel nog niet zo veel over de vereniging zelf maar mijn frettenkennis goeit nu met de dag. Dus om op te letten zal wel lukken he.
Laat je weten of je dit een goed idee lijkt? Dan vraag ik dat al aan en dan kan iemand mij de woensdagavond mss nog een snelcursusje geven :)

Grtz
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

ufo
Berichten: 0
Lid geworden op: za mei 15, 2004 10:35 pm
Locatie: Reet

Berichtdoor ufo » vr nov 07, 2008 10:10 am

ik moet spijtig genoeg werken en verlof kan ik niet krijgen :@
Groetjes, ufo
fretjes : Maya ,Kai , Taico , Yellow , Zippo en Mieke
poezen :Lucky ,Tsumi ,Britney , Sasha , xena en macho
honden :Lizzy en Spike
kipjes :Rosse ,Witte , Babbel , Spikkel , Zwartje en Jumper , Goldy
Duifjes : Suske en Wiske

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Berichtdoor LcKe » vr nov 07, 2008 11:35 am

Kim en Andy kunnen niet vrijdag, want die hebben 's avonds nog examen en les als ik mij niet vergis.
Ik geloof dat mijn zus vrijdag thuis is, ik zal haar sebiet ns heel lief vragen of ze het ziet zitten om dan vrijdag met mij tot daar te komen.
Ik laat je nog iets weten Margit.

Groetjes,
Els

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr nov 07, 2008 11:53 am

@ alika : zou heel fijn zijn als je zou kunnen, de speeltuin kan alle hulp gebruiken!! :)

@ Lcke : zou geweldig zijn, Els, je bent een schat!! ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr nov 07, 2008 11:56 am

Ah ja, nog 21 nachtjes of met andere woorden : over 3 weken zijn we bezig, vertrokken en aan de gang!!! :D :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » vr nov 07, 2008 12:41 pm

goh ik weet het eigenlijk nog niet ik ben aan het wachten op oon voor werk
en dan zit ik hier nog met onze kleine sloeber en ook nog vervoer problemen...
dus bij is het afwachten.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » vr nov 07, 2008 1:17 pm

Ik zou graag willen maar ik kan onmogelijk. Ik ben op proef en ik ga echt niet durven te vragen voor congé als ik nog geen maand bezig ben.... ~_~

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » vr nov 07, 2008 1:39 pm

margit, waarom staan er zo geen dranghekkens rond de speeltuin zodat mensen er neit aankunnen????

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » vr nov 07, 2008 2:06 pm

Origineel gepost door Ollike

Ik zou graag willen maar ik kan onmogelijk. Ik ben op proef en ik ga echt niet durven te vragen voor congé als ik nog geen maand bezig ben.... ~_~
Lach eens lief na u chef , die smelt toch direct nee ?

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » vr nov 07, 2008 2:12 pm

Origineel gepost door nielsvl

margit, waarom staan er zo geen dranghekkens rond de speeltuin zodat mensen er neit aankunnen????
Eigenlijk is dat deels ook de bedoeling van de afscherming dacht ik , fretten erin en toeschouwers erbuiten maar het is wel een gedacht want elke speelmiddag waar veel publiek bijkwam of evenement waar ik al ben bij geweest was dit (kinderen en zelfs volwassenen die maar "grabbelen" etc etc ) een zeer irritant probleem

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » vr nov 07, 2008 2:20 pm

och davy , was het maar zo simpel :P , het is alleen geen BAZIN hoor ;)
Nee, zal echt niet lukken, ze zijn hier streng op aanvragen .... misschien kan ik eens proberen een halve dag te vragen ! maar dan wel HEEL lief.

ivm de dierenhappening -> kan niet wachten als ik de foto' s zie! Gaat het terug zo zijn met grasland en heuvels en buizen en zo een vijverke? zou super zijn!
Ik durf er wel ni aan denken dat ze een van mijn fretjes zomaar vastgrabbelen!! Oh well, it's on their own biting risk :D

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » vr nov 07, 2008 3:54 pm

hoe vaak da ik op een beurs moet zeggen van blijf uit de speeltuin met de handen... %)
en als er dan ne fret aan hun vingers hangt (sorry voor het sarcatische opmerking) dan zeg ik altijd eigen schuld dikke buld. als wij telkens tegen de mensen moeten zeggen handen weg sorry dan heb ik soms zo iets van...
maar ja je kan er niks aan doen dan neem je maar een fretseltje vast en dan als je er mee afkomt zijn ze weg.tja...
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr nov 07, 2008 4:03 pm

Die dranghekken stààn rond onze speeltuin hoor, op 20 of meer cm afstand zelfs, maar er zijn kinderen genoeg die daar op gaan staan om er toch ietske beter aan te kunnen, hoor!! :@

Zomaar een fret vastgrabbelen is er zelden of nooit bij, hoor, (ja Balou uitgezonderd dan!!) alleen Shiva en Luna van Mieke en Tom, die springen de gasten tegemoet!! :P Onze Diedle en ons Minney hebben er ook een handje van weg, maar weten deksels goed dat ze op die manier "buiten" geraken!! ;) Op die fretjes moet dus extra gelet, maar dat begint iedereen stilaan te kennen!! :)

Nee, het extra opletten is niet zozeer voor de veiligheid van de fretjes dus, als wel voor die van de mensen die kijken komen!! :~ Om die reden had ik 2 jaar geleden ook gevraagd om altijd iemand rond de speeltuin te laten kijken ook, eventueel met fret op de arm zodat de mensen dat fretje konden strelen, maar dat werd eigenlijk zo goed als niet gedaan. Het is nochtans handig, want binnen én buiten de speeltuin controleren is vaak niet overbodig!! %)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » vr nov 07, 2008 4:05 pm

Ja hoor, Ollike, het wordt weer zòòòòòò mooi!!!! Ik zou er als ik van jou was toch eens hééééééél lief voor kijken, hoor!! :P :P En anders kreeg ik acute, 3 dagen durende diarree, denk ik ~0 :D !!

Maar de Dierenhappening missen, .... NEVER !!! Zelfs niet toen ik vorig jaar van elke mogelijke dokter een STRENG verbod had gekregen!! (@) ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » vr nov 07, 2008 4:12 pm

K doe mn best ;)
Ma vraagje: mag je in de grenshallen wandelen met je fretjes???, Da zal eigenlijk wel moeilijk gaan met al da volk , ma ik wil ze niet heeeeeeel de tijd in de speeltuin laten.. en waar mogen de carriers gezet worden waar bezoekers NIET aankunnen? :)

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » vr nov 07, 2008 5:03 pm

ollike

ik stel voor dat je je vragen stelt op de speelnamiddag de 16e november.

als je niet kan komen, na die middag zal de briefing ook wel op het forum gezet worden zodat je waarschijnlijk daar toch een antwoord op al je vragen kan terugvinden.
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.


Terug naar “Mededelingen van de vereniging”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten