DIERENHAPPENING 2008 - Hasselt

De laatste nieuwtjes, belangrijke berichten kan je hier lezen. Dit gedeelte is uitsluitend bedoeld voor aankondigingen. Daarom kan je hierop niet antwoorden. Antwoorden kan je plaatsen in algemeen of op het zeverkanaal.
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » za nov 15, 2008 10:26 am

Wie heeft er een wondermiddel om de tijd vlugger vooruit te doen gaan ?
Iets meer dan een week en het is zover : dan mag ik de trein op met mijn kroost : richting Hasselt !
Ik houd het zo lang niet vol !!! Ik word onnozel , krijg grijs haar en een beetje een schurende keel : waarschijnlijk omdat ik loop te roken als een schoorsteen van een ............................................................................................. , euh , iets dat hard rookt !!!
Ik weet niet of jullie je kunnen voorstellen : 5 dagen en enkele uurtjes tussen mijn lievelingsdiertjes !!!
Voor mij is dat 5 dagen en enkele uurtjes in De Zevende Hemel logeren !!!
Snappen jullie mijn ongeduld nu een beetje ?
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » za nov 15, 2008 11:20 am

ik heb vandag mijn uren gekregen van mijn werk en jullie
mogen allemaal op jullie beide oren slapen want het geknor zal er ook zijn
wij komen 2 dagen af maar we blijven zondag ni tot afbreek want madam
moet maandag vroeg beginnen en ik moet nog wennen aan het werk.

ik zou zeggen wij komen ook langs maar ik vrees er voor da wij nog mensen gaan mee krijgen in
de otto.
dan zullen er mensen op het dak moeten zitten of is er niemand da zo sterk is als superman dan
kan de persoon de mensen tot aan de grensladhalen gooien... :D
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Berichtdoor LcKe » za nov 15, 2008 12:41 pm

Wij hebben inderdaad Kim en Andy bij. En 2 grote carriers in de koffer.
Nu desnoods kunnen er nog wel een paar kleine carriers bij denk ik...
We kunnen altijd zaterdagmorgen passeren en dan zien wat er nog bij in geraakt?
Vrijdag komen we pas tegen een uur of 11, dus dan is het de moeite niet é.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » zo nov 16, 2008 1:02 am

Ja Marc, dat gevoel ken ik!! Had ik tot vanmorgen ook, al ligt er hier nog massa's werk en kan ik niet veel doen tot als die laatste week daadwerkelijk aangebroken is. Maar ... vanmorgen was het dus over, ik baal als een stekker zoals de Nederlanders zouden zeggen, ik ben zo mottig als nen hond en heb bijgevolg een pokkenhumeur omdat dat net nu moet zijn!!

Ik heb dus het vermoeden dat de helft van de microben van iemands buikgriep tot hier geraakt zijn, m.a.w ik denk dat ik "maaggriep" heb!! Ben vandaag al de hele dag zo ziek als wat, ik vrees dus ook dat ik er morgen zelf niet bij ga zijn, die rit op en terug is iets teveel om ze misselijk en duizelig te moeten doen. :(

Hopelijk word ik morgenvroeg als herboren wakker, maar moest dat niet het geval zijn ... amuseer jullie en tot in ... Hasselt dan!! !@#$ ;)
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo nov 16, 2008 1:24 am

Bij buikgriep heb je de volgende symptomen :
1) diaree
2) braakneigingen
3) koorts
( waarscijnlijk ) 4) duizeligheid en/of mottig voelen .
Tegen die dingen heb ik van mijn dokter "Domperidon Teva 10 mg" ( bij braken tot 4X per dag ) , "Paracetamol Tva 500 mg" ( bij koorts maximum tot 8 per dag ) én "Imodium" voorgeschreven gekregen . Als je die dingen in een apotheek bij jullie kan krijgen zonder voorschrift dan moet je daar nog maar eens voor de zekerheid vragen hoeveel je van wat mag nemen . Deze medicatie helpt héél vlug bij buikgriep , het is best mogelijk dat je daar al van genezen bent op dezelfde dag dat je ze begint te nemen .
Ik zeg nogmaals dat ik deze medicatie voorgeschreven heb gekregen van een dokter . Mààr ik ben geen dokter en daarom kunt ge beter in uw apotheek vragen wat je het beste kan doen hé . Vertel hem/haar ook welke medicatie je nu neemt om verwikkelingen tegen te gaan .
Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » zo nov 16, 2008 1:45 am

Mercikes Marc, maar alleen mijne maag wil niks accepteren voor 't ogenblik en ik zie alles 4 keer van de duizeligheid, dus echte buikgriep is dat volgens mij niet. Mijn remedie voor 't moment is niks eten en zoveel mogelijk slapen, ik vrees ook dat ik moe genoeg ben om wat uren extra slaap te kunnen gebruiken. ~z~

Medicatie heb ik genoeg in huis, miserie is enkel dat ik niks binnen kan houden!! %) Het zal morgen wel beter zijn, maar zo 'n speelnamiddag-zondag begint hier al om 7u 's morgens en de laatste fretten liggen dan ongeveer tegen 1u 's nachts terug te pitten, zo 'n dag is net iets te zwaar als ik me voel zoals nu :( !!

Wat niet wil zeggen dat de zin in de Dierenhappening niet groeit, hoor!! Nog 10x slapen en we beginnen eraan!! ;)
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » zo nov 16, 2008 9:51 am

Ik was nog één item vergeten : als je een boertje laat , smaakt dat dan naar een bepaalde soort noot ? Als je die noot proeft als je een boertje laat dan heb je er goed van en ben je er niet zo vlug vanaf !!!
Als ik buikgriep heb en tijdens een boertje die noot proef dan begin ik als ne zot die pillen te slikken en ben ik er de dag nadien vanaf .
In ieder geval : ik hoop dat je er vlug vanaf bent .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » zo nov 16, 2008 7:53 pm

Oeiei , de briefing was euhm , om kort uit te leggen ferm

hans ging zo snel mogenlijk de regels en briefing hier online zetten maar ik zal er al direct bijzetten en diegene aanwezig kunnen het zeker beamen , het gaat streng zijn , zeer streng en zonder uitzonderingen .....

laten we het allen tot een goed einde brengen

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » zo nov 16, 2008 8:18 pm

hmmm... ben al nieuwsgierig ~0

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » zo nov 16, 2008 8:53 pm

ik kom zeker :d
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » zo nov 16, 2008 9:22 pm

Ola da beloofd. Ben mee nieuwschierig ...
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » zo nov 16, 2008 9:50 pm

Hey A3ke, ge moet ze hier nog ni te bang maken hé, of er wilt niemand meer komen, en op mijn eentje daar staan is ni leutig want dan moet ik tegen mijn eigen staan brullen :@ :@ lol :D
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » ma nov 17, 2008 1:07 am

Een verwittigd man/vrouw is er 2 waard ;)

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » ma nov 17, 2008 2:01 am

Een verwittigd man/vrouw is er 2 waard ?! En ge gaat staan brullen ? Dan zal ik maar zorgen dat ik mijn oorplugjes ( voor op de schietstand ) bij me heb want : ik zal er al zeker zijn ( vanaf dinsdagmiddag al ) .
Hans , ik wil al wel één iets kwijt over " bang maken " , ge krijgt me niet bang jongen . Ik ben maar van 1 ding bang : dat ik dit jaar niet gebeten zal worden ( door een fretje ) .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » ma nov 17, 2008 10:04 am

wij draaien hier veel te lang mee
wij weten wat de regels en we zullen braaf zijn zodat
hansje niet tegen ons zal roepen.
he mensen...
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » ma nov 17, 2008 10:31 am

Idd Anneke, heb je groot gelijk in want als Hans eens begint te roepen! :~ ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Berichtdoor LcKe » ma nov 17, 2008 10:45 am

Ik ben benieuwd naar de briefing, wij konden er gisteren spijtig genoeg niet bijzijn...

@Margit: ons mama zou vrijdag ook mee komen helpen, dus das nog een persoon extra é...

Groetjes,
Els

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » ma nov 17, 2008 5:06 pm

In afwachting van de paginalange nieuwe evenementenregels een paar bijzonderheden dat me nog in het geheugen liggen (die opvielen dus)

-Enkel fretten in de speeltuin en de "frettenslaapplaats" die toegelaten zijn door de verantwoordelijke (boekjes in orde , geen tekenen van ziekte of wonden , geen ongecastreerde mannetjes en nog een heel deel eisen waaronder verplicht allemaal harnasjes met naam van fret en telefoonnummer eigenaar op, carriers doe voldoen aan eisen van veiligheid en verzorging van fret ....)
-Geen fretten dus in de shop en de medewerkerskeuken
-Omgekeerd in de "frettenslaapplaats" enkel fretten en hun carriers , alle rugzakken (al zijn ze met spullen voor de fretten) hadtassen etc moeten in de medewerkerskeuken
-Bezoekers GEEN informatie verschaffen maar doorverwijzen naar de infostand
-Bezoekers met opmerkingen of klachten of zageventen/vrouwen doorsturen naar de verantwoordelijke die dan hen appart neemt
-Minstens 4 speeltuinmedewerkers VERSPREID over de speeltuin ten allen tijde

Allé , toch een paar dingen dat bij velen vermoed ik raar zal overkomen of problemen opleveren gezien de gang van zaken van vorige evenementen/speelmiddagen :S


[Gewijzigd door a3ke op 2008-11-17 17:07:40]

Gebruikersavatar
skiwi
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 652
Lid geworden op: ma feb 16, 2004 7:33 pm
Locatie: Boom
Contacteer:

Berichtdoor skiwi » ma nov 17, 2008 5:44 pm

Origineel gepost door a3ke
-Bezoekers GEEN informatie verschaffen maar doorverwijzen naar de infostand
???? niets tegen de mensen zeggen die naar de fretten staan te kijken, maar die doorverwijzen naar infostand???
lijkt me precies raar .. volgens mij gaan er dan toch veel mensen hun vragen niet stellen en gewoon verder doorlopen als ze geen antwoord krijgen van de persoon in de speeltuin.
behalve mensen die werkelijk geinteresseerd zijn zullen dan extra moeite doen om bij de infostand hun vraag te gaan stellen.

dit even mijn mening over deze regel ... of heb ik het niet goed verstaan? (ik was natuurlijk niet op de briefing )
Mieke & Tom, sinds kort fretloos.

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » ma nov 17, 2008 5:52 pm

dat van die informatie vind ik ook wel raar... de rest is streng maar wel terecht...

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » ma nov 17, 2008 5:53 pm

om meerdere redenen is die regel naart schijnt :

1)zo kunnen er geen onwaarheden verteld worden of je kan jezelf niet in de moeilijkheden praten
2)uitleg geven en met al je aandacht de fretten in het oog houden , dat gaat niet echt samen

ik kan het ook wel ergens begrijpen , ook om , zoals aangehaald , te vermijden dat er maar 1 op de fretten let en de rest uitleg geeft en met elkaar , bij elkaar staat te praten zonder echt op te letten ....

Dus Herr Hans , graag ASAP alles online zetten want , zoals op de briefing reeds gezegd , er gaat veel commentaar op zijn EN de briefing zo in detail en zoals je wil ga jij niet elke dag op de happening kunnen geven en dat gaat voor nog grotere problemen zorgen van sommige die wel alles volgens de regels doen , sommige half door onwetendheid of gewoon niet op de hoogte geweest te zijn

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » ma nov 17, 2008 6:26 pm

Tja, ik vrees er ook voor ... :~

Wat het antwoord van Mieke al betreft, daar zie ik ook veel misnoegen door ontstaan bij de eventuele geïnteresseerden. Er is natuurlijk een verschil tussen uitleg en uitleg, maar geen uitleg verschaffen gaan bezoekers al rap als negatief ervaren. Als ik bij de katten, honden of marmotten iets ga vragen, is dat ook niet deskundig bedoeld, maar heb ik toch ook graag antwoord. Zo niet zien ze me daar niet terug, dan vraag ik het wel waar ik wel uitleg krijg.

Geen fretten in de shop is ook al zo dubieus, we hebben al heel wat mensen vertederd en extra uitleg kunnen geven doordat ze net zagen hoe lief die beestjes op onze schoot lagen. Ik vrees dat we zeer "onaardig" uit de hoek gaan komen zo. Maar alléé, hopelijk verduidelijkt verdere uitleg de zaak. Ik zit, nog steeds ziek, te wachten ... ;) !!
Afbeelding

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » ma nov 17, 2008 9:58 pm

Mja , als de regels er zijn voor mij goed maar dan moet het ook consequent zijn alle dagen en voor iedereen

Het is Hans zijn bedoeling en die is goed bedoeld , daar ben ik zeker van , alles goed te laten verlopen en te leren uit commentaren en gebeurtenissen uit het verleden

Maar als in werkelijkheid alles nu weer gaat foutlopen of door de vingers gezien word of de ene keer wel en de andere keer niet dan hoeft het voor mij ook helaas niet meer

Ik ga me inzetten in de taken dat ik zal krijgen of proberen iedereen attent te maken op de zijne of als er iets niet in orde is maar daar wil ik dan ook niet voor vies bekeken worden of op een rare manier als zijnde : Wat zegt die nu ? Daar weet ik niets van ... OF Wat zegt die nu ? Hiernet zegde ze dat het wel allemaal mocht

Nee , als dat gebeurd 1 maal , kan gebeuren , 2 maal gaat moeilijk worden , 3 maal en mjah , nee , dan is het gedaan

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » di nov 18, 2008 2:25 am

We doen er beter het zwijgen toe, tot we allemaal weten wat de juiste bedoeling van Hans' woorden is. Mss dat een kleine samenspraak vooraf ook voor extra opheldering kan zorgen, ik zie Hans niet in de mogelijkheid verkeren om ons hier allemaal op onze persoonlijke vragen antwoord te geven, hij gaat werken overdag en heeft 's avonds vrouw en kind die hem ook nog graag even rustig zien, zeker met de drukte die op komst is volgende week.

Wat de scheiding tussen werk- , rust- , en speelruimte betreft was een "opruiming" wel noodzakelijk. Tassen koffie en bakjes frieten tussen ons en het publiek in, is geen doen. De rommel die er lag werkte al meerderen op hun zenuwen, tot daar kan ik perfect mee volgen. De instructies in de fretten-slaapkamer kunnen ook niet streng genoeg zijn, dat is ook al eerder gebleken en dat de carriers in orde moeten zijn vind ik niet meer dan normaal, je laat je beestjes daar geen uren zonder eten of drinken doorbrengen. Een minimum aan comfort is voor onze schatten ook geen overbodige luxe.

Ik ga er zoals gezegd verder het zwijgen toe doen,maar mag ik nog even vragen geen overhaaste conclusies te trekken, we komen er samen wel uit, dat is ons tot hiertoe altijd gelukt en zal nu ook wel lukken. We staan er samen allemaal met één en hetzelfde doel, laat ons dat voor ogen houden!! Het is en blijft een beurs, m.a.w ... 3 dagen feest!! :P :P
Afbeelding

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » di nov 18, 2008 12:38 pm

en waarom mogen er geen ongecastreerde fretten in de speeltuin???? ~0 ~0 ~0
telt dit ook voor pups die nog geen last hebben van hun hormonen...
wanneer moet ik dan mijn pups loslaten???
en wat mieke aanhaalt ben ik akkoord hoe zei het zegt.
je kan toch gemakkelijk met de mensen staan praten en de speeltuin in het oog houden
hoeveel kinderen vragen er ni om zo een fretseltje te mogen aaien en dan als de mensen
iets vragen moet je zeggen sorry ik mag ni antwoorden... ~0 sorry vind ik al ver gaan.
sorry mij mening.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.



Terug naar “Mededelingen van de vereniging”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten