Oud GastenBoek

Hier kan iedereen hun gedacht over de site of de vereniging neer schrijven. Gelieve wel eerst te registreren. Vragen over dieren, verkopen of kopen worden hier niet toegestaan. Daarvoor kan je andere subforums gebruiken ...
Delphine

Berichtdoor Delphine » vr jan 16, 2004 12:18 am

Jan 12, 2004 - 3:13:35

"Hallo iedereen, wij zijn op zoek naar een nieuw fretje. Ons fretje, Freya, is vorig weekend heengegaan. Als je adressen weet van fokkers/mensen die een fretje hebben waar ze niet meer kunnen voor zorgen/... laat het ons weten ajb. Freya was een klein albino-fretje, maar het maakt ons niet uit of het nieuwe fretje een mannetje of een moertje is; bruin of wit, ... Hopelijk kunnen jullie ons verder helpen bij onze zoektocht naar een nieuw fretje?! "

Kristof
Berichten: 0
Lid geworden op: do okt 28, 2004 9:03 am

Berichtdoor Kristof » vr jan 16, 2004 12:18 am

Jan 4, 2004 - 7:51:14

Leuven

Ik heb een fretje te koop. Een mannetje, 1,5 jaar oud, bijt niet en is gecastreerd. Wij hebben hem bijgekocht als gezelschap voor het fretje dat we al hadden. Helaas is ons eerste fretje (een vrouwtje van 2,5 jaar) niet zo gesteld op zijn aanwezigheid en het is dus constant ruzie. Omdat dit voor beide fretten niet leuk leven is hebben we besloten om voor het mannetje een nieuwe thuis te zoeken. Heb je vragen of wil jij hem die nieuwe thuis geven? Mail gerust!

daisy en gaetan

Berichtdoor daisy en gaetan » vr jan 16, 2004 12:18 am

Dec 25, 2003 - 3:43:33

Sint Pieters Leeuw

hallo, Daisy en ik hebben besloten om voor Zitha een speelkameraad te vind, en hebben die ook gevonden, bij alwin en zijn familie. Wij bedanken deze mensen voor de goede opvang en uitleg die we hebben gekregen en hebben dan ook bij hun een albino fret geadopteerd van +/- 4 maand oud. deze heeft de naam dipsy gekregen. nog dank aan de medewerkers van de fretten-ark en tot de volgende speelnamiddag. greetz

carine

Berichtdoor carine » vr jan 16, 2004 12:18 am

Dec 15, 2003 - 6:41:36

IEPER

Hoy, ben zéér triest. Kleine Yana (was 6 maanden oud)is vandaag overleden. Ze werd donderdag gecastreerd en kreeg complicaties. Werd zaterdagmorgen terug opgenomen, maar helaas... Alle zorgen mochten niet baten. Gelukkig is er nog Cleo, de andere fret. Maar ze zijn toch allemaal zo verschillend, dat je er geen enkele kan missen. Anders, nog zeggen dat ik het fijn vond jullie te mogen ontmoeten op de beurs in Ieper. Hopelijk vinden we daar een trefplaats. Zou leuk zijn voor de liefhebbers. Groetjes

hup
Berichten: 23
Lid geworden op: di jul 22, 2003 3:06 pm

Berichtdoor hup » vr jan 16, 2004 12:18 am

Dec 13, 2003 - 9:15:04

Heusden-Zolder

Hoi, heb foon gehad van chuckie,lijkt me super sympathieke gast, ben nog altijd actief op zoek naar locatie in limburg. Wil jullie bedanken voor de nieuwsbrief, en ga me zo snel mogelijk lid maken. Van een eerst een frettengraaghebber, toen een frettenbewonderaarster, daarna een frettenhou-vanner, en nu een frettengek!Die toch nog ff wil zeggen, dat je de lieverdes niet zomaar aanschaft, want al slapen ze veel, ze hebben nood aan liefde liefde liefde, en speeltijd, elke dag weer, groetjes hup

Joni Sneyers

Berichtdoor Joni Sneyers » vr jan 16, 2004 12:18 am

Dec 6, 2003 - 1:32:15

Oud Turnhout

echt een keitoffe site met heel veel bruikbare info.echt geslaagd.hebben jullie foto's van sandy's en colourpoints want ik snap het verschil niet goed. zou graag specialekes hebben geen gewone wildkleur fretjes. valt de cinnamon, de chocolate en de lilac onder de sandy of onder de colourpoints? groetjes

Kristof
Berichten: 0
Lid geworden op: do okt 28, 2004 9:03 am

Berichtdoor Kristof » vr jan 16, 2004 12:18 am

Dec 4, 2003 - 4:55:05

Leuven

Ik ben op zoek naar een speelkameraadje voor mijn fretje. Het mijne is nu ongeveer 2 jaar oud, dus graag 1tje van ongeveer die leeftijd. Mannetje of moertje maakt niet uit, wel graag ingeënt en gecastreerd/gesteriliseerd.

jessica Stoelzaet

Berichtdoor jessica Stoelzaet » vr jan 16, 2004 12:18 am

Dec 2, 2003 - 6:46:35

ternat

hebben onze fret aan de club geschonken wegens alergie.Het was heel spijtig want fretje was heel lief en braaf. Hopelijk krijgen we hem nog te zien in de club.

kindermans evi

Berichtdoor kindermans evi » vr jan 16, 2004 12:18 am

Nov 23, 2003 - 7:45:55

aalst

Hallo iedereen, ik heb al 2 jaar 2 fretjes, Tipsy en Zyco.Vandaag hebben we ons een derde fretje gekocht.Er weet toch niemand een mooi naampje voor ons nieuw huisgenootje? Groetjes Evi!!

dieter dewindt

Berichtdoor dieter dewindt » vr jan 16, 2004 12:18 am

Nov 21, 2003 - 8:03:55

Mechelen

IK heb nu al enkele maanden 2 lieve fretjes. Eindelijk hebben ze hun eerste inenting gehad. Ik had hen graag eens mee naar een speeltuin genomen, maar ik weet niet dat dat mag als ze nog maar één inenting hebben gehad en nog niet gecastreerd zijn. Anders moet ik toch nog maar even wachten.

Pieter Matton

Berichtdoor Pieter Matton » vr jan 16, 2004 12:18 am

Nov 20, 2003 - 9:55:37

Avelgem

Hallo, ik heb thuis een heel lief fretje van ongeveer 5 jaar. Helaas kan ik me er niet voldoende mee bezighouden en zou het voor het fretje beter zijn een betere thuis te vinden. Wie er zich mee kan bezighouden en hem voldoende kan verzorgen, mag hem zo hebben, met kooitje en alle andere spulletjes.

Inez Verlinden-Bohez

Berichtdoor Inez Verlinden-Bohez » vr jan 16, 2004 12:18 am

Nov 15, 2003 - 7:29:16

Grobbendonk

Ik vindt een fret heel schattig en wanneer ik met mijn vriend ga samenwonen (ik ben nog maar 15) gaan wij een fret kopen. Ik heb er al veel van geleerd door Beste Beesten op VTM. Liefs, Inez

Annick
Berichten: 191
Lid geworden op: zo okt 24, 2004 2:17 pm

Berichtdoor Annick » vr jan 16, 2004 12:19 am

Nov 14, 2003 - 8:39:16

Brugge

Hoi, ik heb zelf 3 fretjes, (waaronder een oud vondelingetje). Dus speur ik af en toe op het net naar interessante info over fretjes. Jullie site staat alvast in mijn favorieten.Annickhttp://users.pandora.be/frettenplezier/

gerry

Berichtdoor gerry » vr jan 16, 2004 12:19 am

Nov 13, 2003 - 7:48:11

grobbendonk

hallo,ik heb op tv jullie fretten nieuws gezienik vond het super leuk !!!

Kurt Neven

Berichtdoor Kurt Neven » vr jan 16, 2004 12:19 am

Nov 11, 2003 - 01:15:33

Berchem

Echt een heel intressante site voor mensen die voor het eerst in contact komen met fretten. Voor mij is de fret denk ik het ideale huisdier. ik heb al een hond afgericht maar ik zit nu op kot in Antwerpen. Ik had dan ook graag een rakkertje erbij om mee te spelen en om mij gezelschap te houden en ik hem/haar. Ik hoop alleen maar dat ze trompetmuziek kunnen appecieren want ik zit op het conservatoriu: :-). Ik ben wel geintresseerd om 1 van die 2 albino fretjes te adopteren, maar worden ze niet depressief als ik ze uit elkaar zou gaan halen?? Nu een paar vraagjes nog. Zou u misschien eens een voorbeeld kunnen laten zien van een frettenkooi? Zou u kunnen zeggen wat een goed merk van frettenvoer is? (ik ben nog een leek op het vlak van fretten, maar ben hoogst geïntresseerd) Met vriendelijke en muzikale groetKurt Neven

Elke Van Bocxlaer

Berichtdoor Elke Van Bocxlaer » vr jan 16, 2004 12:19 am

Nov 9, 2003 - 1:58:04

Lokeren

Hallo!!!!!!!!!Ik ben een meisje dat enorm veel van dieren houdt, ik heb een paard, een hond, katten, konijntjes, cavias, hamsters, vogels en vissen, maar eigenlijk wil ik al heeeeel lang een fretje. Ik heb wle nog wat vragen daarover, eigenlijk zijn het de 3 meest voorkomende: 1) wat kost zo een fretje in aankoop EN in onderhoud? 2) Is het aangeraden van slechts één fretje te houden? 3) Waar kan ik het best zo een fretje halen? Ik zou echt heel blij zijn mocht ik antwoord krijgen!!!!!!!xxxxxxxxxxxxElke

Vanessa Cottenier

Berichtdoor Vanessa Cottenier » vr jan 16, 2004 12:19 am

Nov 6, 2003 - 3:55:01

Kortrijk

Mag ik mij voorstellen? Ik ben de trotse eigenaar van een fretje. :-) Fret Freddy ligt lekker te slapen in zijn kooitje... Als ie wakker is, zal ik hem straks nog eens verwennen door hem wat vrij rond te laten lopen. Jammergenoeg gaat dit voor mij gepaard met een paar beten vrees ik. Ik ben er nog niet uit of hij een angstbijtertje of een agressiebijterje is. Misschien kan de dierenarts mij morgen meer vertellen. Zindelijk is ie halflings, hij doet zijn behoeftes niet in zijn slaapruimte, maar helaas ook niet in de kattenbak. Steeds ernaast!! Echt raar... Het aanleren van zindelijkheid lijkt me wel niet simpel.Mvg

Evelynn

Berichtdoor Evelynn » vr jan 16, 2004 12:19 am

Nov 4, 2003 - 4:56:52

Wommelgem

Hallo every body,Ik heb overtijd op vtm(Beste Beesten)fretjes gezien en ik zou er graag ook eentje hebben.Spijtig genoeg kan ik mijn ouders niet overhalen.Ik zou ook nog graag weten hoeveel ongeveer zo'n fretje kost.Ik heb heel jullie website bekeken en tis echt ne goeie site.tot dan...xxx-Evelynneke-xxxZorg goed voor de twee albinokes!!!

Vanessa Cottenier

Berichtdoor Vanessa Cottenier » vr jan 16, 2004 12:19 am

Nov 3, 2003 - 08:44:07

Kortrijk

Hallo,Ik ben reeds geruime tijd geïnteresseerd om zo'n knapperd aan te kopen. Maar eerst alle nodige info verzamelen... Zo blijven er bij mij nog 3 vragen over. 1) hoeveel kost een fretje bij aankoop 2) Is het mogelijk om er slechts 1tje in huis te nemen 3) bestaan er fokkerijen of dergelijke? Of is het even goed mocht je er ene aankopen in dierenwinkel?Vele groetjes en hopelijk krijg ik gauw antwoord op mijn prangende vragen :-)

koen waeytens

Berichtdoor koen waeytens » vr jan 16, 2004 12:19 am

Nov 2, 2003 - 9:23:21

Oosterzele

Ik ben zot op deze diertjes maar krijg er spijtig genoeg geen, maar toch bedankt voor de nuttige informatie

tom
Berichten: 1
Lid geworden op: di nov 25, 2003 9:33 pm

Berichtdoor tom » vr jan 16, 2004 12:19 am

Nov 2, 2003 - 6:22:44

Destelbergen

HEY, kheb gekeke naar die aflevering op VTM, kvond et wel interessant en ik wil dus meer te wete kome over de fret. De kostprijs enzo...Mocht je info wete en je wilt die dele, mail dan tomwille11@hotmail.comty

zernac

Berichtdoor zernac » vr jan 16, 2004 12:19 am

Nov 1, 2003 - 11:00:07

zandbergen

"Ik denk wel dat het een heel interressante site is want ik ga proberen jullie tips voor bijtende frettjes zeker uitproberen want ik heb een heel bijtgraag frettje die zowel in mijn vingers bijt als in mijn kuiten hangt. kunnen jullie me ook tips geven voor een harnas aan te doen aan een frettje zonder dat deze tegensparteld? mijn fret zijn naam staat niet in jullie lijst jullie kunnen hem er misschien aan toevoegen mijn frettje noemt ""SWIFT"" bedankt "

zernac

Berichtdoor zernac » vr jan 16, 2004 12:19 am

Nov 1, 2003 - 10:58:47

zandbergen

"Ik denk wel dat het een heel interressante site is want ik ga proberen jullie tips voor bijtende frettjes zeker uitproberen want ik heb een heel bijtgraag frettje die zowel in mijn vingers bijt als in mijn kuiten hangt. kunnen jullie me ook tips geven voor een harnas aan te doen aan een frettje zonder dat deze tegensparteld? mijn fret zijn naam staat niet in jullie lijst jullie kunnen hem er misschien aan toevogen mijn frettje noemt ""SWIFT"" bedankt "

sophie

Berichtdoor sophie » vr jan 16, 2004 12:19 am

Okto 26, 2003 - 8:45:37

waasmunster

hallo ,ik ben sophie en mijn man en ik willen graag twee fretjes aanschaffen maar waar kunnen we die best halen,en kunnen ze met honden opgroeien,en hoe grooot moet die kooi zijn enzo,en waar kunnen we de voedeing vinden ik hoop dat jullie ons wat meer uitleg kunnen geven groetjes sophie

Desire

Berichtdoor Desire » vr jan 16, 2004 12:19 am

Okto 16, 2003 - 10:18:42

Vresse

hallo, als eerste even een complimentje over de site geweldig gedaan!ik moet mijn fretjes helaas weg doen. dit omdat ik ze veel te wijnig aandacht geef en ze maar eens in de 3 a 4 weken los kan laten lopen. mijn ouders vinden ze wel leuk en lief maar vind zelf dat ik ze gewoon te weinig aandacht geef en zoek daarom een nieuw huisje voor ze. het zijn 2 wildkleur vrouwtjes ongeholpen en ze zijn 6 maanden en 11 dagen oud. u krijg de kooi er bij.. hier zitten 2 verdiepingkies in, een drink flesje, etensbakje van zwaar steen en u krijgt ook de looptuigjes erbij. ik heb helaas het hangmatje weg moeten gooien omdat ze die kapot hadden gegraven... ze zijn super lief en heel erg tam. ik woon aan de franse grens, maar we zijn nog redelijk vaak in nederland (ivm oude huis) en we kunnen ze eventueel brengen.groetjes Desireps. u kunt bellen vanuit nederland naar: 003261501384van uit belgie naar: 061501384voor foto's kunt u mij mailen op kleinewittetijger@hotmail.com (ik heb ook msn)


Terug naar “GastenBoek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten