Oud GastenBoek

Hier kan iedereen hun gedacht over de site of de vereniging neer schrijven. Gelieve wel eerst te registreren. Vragen over dieren, verkopen of kopen worden hier niet toegestaan. Daarvoor kan je andere subforums gebruiken ...
woters natascha

Berichtdoor woters natascha » vr jan 16, 2004 12:19 am

Nov 29, 2002 - 0:36:38

nieuwerkerken

Dank zij goede tips is mijn fret zeer rustig geworden.Ik kan eindelijk eens plezier maken met picatchu.Ik vraag me ook af hoe het komt dat ik geen boekjes meer krijg,en waneer er eens korterbij een frettendag is.alvast tot de volgende frettendag groetjes.

momo

Berichtdoor momo » vr jan 16, 2004 12:19 am

Nov 20, 2002 - 8:20:48

ninove

halloik heb een vraagje, waar kan ik in belgié opvang vinden voor mijn 2 fretjes ,gedurende een 10 tal dagen in de maand december .

jurgen Goris

Berichtdoor jurgen Goris » vr jan 16, 2004 12:19 am

Nov 9, 2002 - 00:11:42

balen

Hallo allemaal, Ik vind het kei, kei leuk, al de toffe reakties in het gastenboek. Via deze weg wil ik jullie dan ook allemaal bedanken. Verder wil ik zeggen dat er over enkele weken een en ander gaat wijzigen aan de site. Ben er vollop aan bezig. Maar dit zal een beetje af hangen van de situatie op het werk. Je merkt wel. groetjes allemaal.... JG

vanessa baete

Berichtdoor vanessa baete » vr jan 16, 2004 12:19 am

Nov 4, 2002 - 3:48:11

gent

hoikes,mooie site doe zo voort!!!!!!!!!!!!!!!!!!groeten van mijn 6 vlegels

Deborah
Berichten: 1
Lid geworden op: zo okt 18, 2009 3:07 pm

Berichtdoor Deborah » vr jan 16, 2004 12:19 am

Nov 3, 2002 - 08:25:44

Affligem

Hele mooie site jongens! Wij hebben dit lieve beestje een 5 tal jaar geleden leren kennen en sindsdien hebben we sinds 1 jaar ons tweede fretje, Jinbo. We hebben er ver voor moeten rijden, koop liever bij particulier, maar hij is de moeite waard!

Dorien
Berichten: 0
Lid geworden op: do feb 22, 2007 9:26 am

Berichtdoor Dorien » vr jan 16, 2004 12:19 am

Okto 26, 2002 - 3:27:53

Wambeek

Helaba,Sjieke site!!!Ik wil jullie nog is bedanken voor de fret die ik van bij jullie heb, het is echt een fantastisch beestje. Met mij Remko gaat het heel goe.SlukesDorien

vivian

Berichtdoor vivian » vr jan 16, 2004 12:19 am

Okto 25, 2002 - 6:20:45

Utrecht

Ik vind dit een hele leuke site! ga zo door.Helaas mag ik geen fretje...al wil ik er al 4 jaar 1!Maarjah..dikke knuffel aan alle fretjes daar!

Eileen van der weide

Berichtdoor Eileen van der weide » vr jan 16, 2004 12:19 am

Okto 21, 2002 - 0:08:07

Veghel

Ik wil jullie nog heel veel bedanken voor de tips voor mijn fretjes (fretten dag in waalwijk). Ik was namelijk bang dat ik het fout deed van die vacht. Maar nu weet ik dat het door de temparatuur komt. En dat is voor mij een echt gerust steling. Ik zal zeggen tot volgende keer maar weer op een fretten dag in belgie of nerdeland. p.s mooi site heben jullie beter dan nerderland. Groetjes Eileen

Mark klok

Berichtdoor Mark klok » vr jan 16, 2004 12:19 am

Okto 21, 2002 - 11:53:25

heusden

heej ik had nog beloofd om wat in het gastenboek te schrijven.. Dus zie hier mijn berichtje..Was gisteren super gezellig op de frettendag.. En zo zie je maar zelfs een nederlander kan die electro fret uitspelen :PVeel succes met de fretten en hoogst waarschijnlijk tot de volgende frettendag in nederland of belgie.groetjesMark Klok

Anthony Auwerx

Berichtdoor Anthony Auwerx » vr jan 16, 2004 12:19 am

Okto 16, 2002 - 10:33:48

Hasselt

BELANGRIJK!!!Kan iemand ons helpen???Onze fret heeft al enige tijd jeukaanvallen, hij vliegt dan plots recht en heeft jeuk van boven tot onder, dit valt opvallend s morgens en s avonds laat voor...wij weten niet van wat hij dit krijgt hij heeft geen parasietjes in zn vacht en is nog geen 3 maanden geleden ontwormd. Hij is nu al meer dan een jaar oud. En nu valt ons dit de laatste tijd fel op. Eerst dachten we dat het van een verdampertje in de kamer was wat we s avonds instaken tegen de muggen en dat dat voor hem te sterk was of dat hij overgevoelig hiervoor was, maar dat hebben we nu el bijna 2 weken niet meer gebruikt voor alle veiligheid(gevolg:wij vol muggesteken nu...),maar onze liefste fong fong heeft er nog steeds last van. Zou het van zijn voeding kunnen komen(we geven hem Totally Ferret voer en tussendoor krijgt hij Fruit Crunch Treat-snoepjes)??Hij drinkt nog steeds voldoende,dus daar kan het ook niet aan liggen... We weten er geen raad mee...heeft iemand dit ook al aan de hand gehad met zn kleine kameraad??? We beginnen ons stilaan zorgen te maken...Laat iets weten als je advies hebt!Alvast bedankt,Anthony

Veerle en Rob

Berichtdoor Veerle en Rob » vr jan 16, 2004 12:19 am

Okto 1, 2002 - 10:29:02

Genk

Eindelijk terug internet! Nu kunnen we tenminste zelf es kijken of de site even goed is als Hans altijd zegt:))Mooi gedaan hoor ! Keep up the good work, en tot gauw. Pootjes van de bende!

Tina

Berichtdoor Tina » vr jan 16, 2004 12:19 am

Sep 23, 2002 - 7:17:58

Lanaken

Hallo. Ik heb een klein vraagje. Hoe gaan jullie te werk als iemand een fretje wil afstaan? Ik vind dat ik mijn fretjes niet meer de aandacht kan geven die ze verdienen!

Evyke

Berichtdoor Evyke » vr jan 16, 2004 12:19 am

Sep 22, 2002 - 6:12:26

Wijgmaal

Gewoon Keiiiiiiiiiiiii-gooooooooooooeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sandrake

Berichtdoor Sandrake » vr jan 16, 2004 12:19 am

Sep 11, 2002 - 5:35:01

Hey, inderdaad Richard .......het zijn Hans en Sandra van toen :)))))))Laat aub de volgende keer een keertje je emailadres achter, kunnen we je via dat kanaal bereiken. Groeten .......en tot de volgende ....Ook groeten aan Laydon en Joyce ....

richard jongbloed.

Berichtdoor richard jongbloed. » vr jan 16, 2004 12:19 am

Sep 8, 2002 - 7:52:15

"hallo,wij hebben een paar dagen geleden een bericht achter gelaten ,maar geen antwoord gehad???????? weet bijna zeker dat dit de""hans""is die ik ken van toen!!!!!!!met vriendelijke groeten van Richard jonbloed,Rotterdam. "

Doke
Berichten: 5
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 11:21 pm
Contacteer:

Berichtdoor Doke » vr jan 16, 2004 12:19 am

Sep 6, 2002 - 1:49:28

Lanaken

Hallo,ik heb zelf een fretje van ongeveer 7 jaar, een albinofretje en zoek graag veel op over fretjes zodat ik Sacha steeds meer kan begrijpen.Deze site helpt me enorm, maar wie goede raad kan geven of ervaringen met fretjes wil delen, is steeds welkom!!

gunter
Berichten: 16
Lid geworden op: za sep 17, 2005 12:35 am

Berichtdoor gunter » vr jan 16, 2004 12:19 am

Sep 6, 2002 - 04:13:08

opwijk

beste hans ik zou graag willen weten waar ik fretten voeding kan verkrijgen in grote hoeveelheden heb 20 fretjes groetjes gunter

Joyce Leory

Berichtdoor Joyce Leory » vr jan 16, 2004 12:19 am

Sep 5, 2002 - 5:54:02

Heist-Op-Den-Berg

"hans had op vakantie tegen mij gezegd dat hij een siteje had over fretjes dus ik dacht ik zal daar maar eens gaan zien. en voila hier ben ik dan; vroeger heb ik zelf ook een fretje geha maar door de geurhinder hebben we het aan vriednen geschonken die er ook een hadden. nu heb ik 2 muisjes die ik ga wegdoen omdat die nog erger stinken dan fretjes. ik had aan mijn mama als gevraagd of ik geen fretje krijg maar dat is niet te doen in een appartement zij ze dus krijg ik iets anders alleen weet ik nog niet wat.greetz joyceke "

Nathalie
Berichten: 2
Lid geworden op: za sep 06, 2003 12:56 pm

Berichtdoor Nathalie » vr jan 16, 2004 12:19 am

Sep 4, 2002 - 11:46:43

Rotem-Dilsen

"Dank zij deze site, vooral de rainbow bridge, heb ik steun gevonden bij het verlied van mijn allerliefste schatje ""Tibo"".Nu blijven Hobbel, Balou en ik alleen achter.Toch zou ik voor Hobbel en Balou graag nog 1 of 2 nieuwe fretjes willen aanschaffen.Maar om de een of andere reden, durf ik de stap niet te zetten.Tibo is nog maar pas dood en ik denk al aan nieuwe vriendjes.Is dat verkeerd van mij?Ik zal Tibo nooit vergeten! "

richard jongbloed.

Berichtdoor richard jongbloed. » vr jan 16, 2004 12:19 am

Sep 3, 2002 - 4:24:49

rotterdam

hallo,groeten.mooie site. lang geleden zat ik ook in de club ** ********* ***********. heb het erg naar ons zin gehad...al die beursen en vooral die vergaderingen. heb in je gastenboek gekeken en zag bekende namen:::nadia. kenny. bart . en nog meer. weet niet wie van deze de oprichter is?? (hans) ik hoor van jullie!!!!!!!!!!!!!!!! groeten RICHARD. 0629585456.

laydon

Berichtdoor laydon » vr jan 16, 2004 12:19 am

Sep 2, 2002 - 9:01:58

heist op den berg

dag hanslaydon de bveste

nicegirl

Berichtdoor nicegirl » vr jan 16, 2004 12:19 am

Aug 28, 2002 - 3:50:02

kruibeke

Prachtige site.ik heb momenteel 3 van die schatten en zou ze niet kunnen missen.ik wens jullie nog veel succes met de site.vanwege een frettenvriend.daag

Anthony Auwerx

Berichtdoor Anthony Auwerx » vr jan 16, 2004 12:20 am

Aug 28, 2002 - 2:10:31

Hasselt

Proficiat met de knappe site!!Ik wil nog even vragen of jullie geen goede dierenarts kennen in de buurt van Hasselt(die echt iets van fretjes kent)want wij moeten anders altijd tot antwerpen en in een dringend geval is dat toch wat te ver.Ook ben ik benieuwd naar mensen die na een jaar een tweede fretje bijkochten...hoe reageerde jullie eerste makker daarop(jaloezie of boos,...?)

ilse

Berichtdoor ilse » vr jan 16, 2004 12:20 am

Aug 25, 2002 - 9:05:00

grimbergen

Hallo iedereen,leuke site. Ik wou eens vragen of iemand me kon zeggen waar ik een fretje kan kopen? 4 maanden geleden verloor ik mijn zoontje en ik mis leven in huis. Ik heb er lang over nagedacht en heb besloten eentje in huis te nemen waaraan ik mijn liefde kan schenken. Ik moet wel een huisje enzo aankopen, maar dat doe ik als ik weet waar ik een fretje vind. Ik koop hem/haar niet graag in een dierenspeciaalzaak, want dan heb je meestal een niet zindelijke getraumatiseerde fret. Kan aub iemand me helpen?Groetjes Ilse

Ludo Devolder

Berichtdoor Ludo Devolder » vr jan 16, 2004 12:20 am

Aug 24, 2002 - 6:18:31

Nossegem

Zeer fijne site is dit. Zelf hadden we twee fretjes maar dat is er nu maar eentje meer omdat we Hobbel hebben moeten laten inslapen nadat er schildklierkanker was vatgesteld. Zo zijn we dus op zoek naar een gecastreerd mannetje.tips naar: ludo.devolder@pandora.be.Alvast bedankt en nogmaals proficiat met de site.


Terug naar “GastenBoek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten