DH 2008, de richlijnen ...

De laatste nieuwtjes, belangrijke berichten kan je hier lezen. Dit gedeelte is uitsluitend bedoeld voor aankondigingen. Daarom kan je hierop niet antwoorden. Antwoorden kan je plaatsen in algemeen of op het zeverkanaal.
Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » wo nov 19, 2008 9:37 pm

Richtlijnen voor de stand

Algemene richtlijnen

Er wordt een standverantwoordelijke aangeduid. Deze zet zich in door de regels hieronder op te laten volgen en ziet toe op een goed verloop van de beurs en de orde in en rond onze stand.

Op de gehele stand worden GEEN andere dieren dan fretten toegelaten. Héél wat medewerkers zouden graag hun trouwe viervoeters meebrengen, maar dat zou betekenen dat we op de stand meer dan 10 honden zouden hebben. We hopen op uw begrip.

Er zal een plan uithangen waarop de volledige indeling voorzien wordt van de stand. Deze dient gerespecteerd te worden.

Op de stand zal ook een dagorde hangen waarbij iedereen een taak zal toegewezen krijgen. Hierbij respecteren we zo veel mogelijk de wensen van alle medewerkers. Er wordt zowiezo vrije tijd voorzien en iedereen krijgt de kans om rustig te eten/drinken. Iedereen dient zich aan dit schema te houden, anders wordt het chaos.

Op de volledige stand wordt orde en netheid verwacht van iedereen. Alles heeft zijn plaats. Zo wordt het voor elke medewerker leuker.

Mensen die vreemd zijn aan de verenigingen van De Dierenkoepel, mogen enkel na uitdrukkelijke toelating van het bestuur op de stand.

De stand wordt opgedeeld in volgende delen:

•[TAB]Shop
•[TAB]Info en EHB(F)O
•[TAB]Multimediahoek (PC)
•[TAB]Geluid en techniek
•[TAB]Keuken
•[TAB]Frettenhoek
•[TAB]Instap naar speeltuin
•[TAB]Speeltuinhoek (voor kuismateriaal)

Eten en/of drinken is enkel toegelaten in het afgeschermde keukengedeelte van de stand.

Al het materiaal van DFA vzw dient steeds met omzichtigheid behandeld te worden.

Keuken

In de keuken zal een verwarmingselement staan. Er mag onder geen enkel beding iets op, voor of achter geplaatst worden.

Iedereen is vrij om zelf eten en/of drinken mee te brengen. Indien iemand bereid is om een gerecht of dessert te maken voor alle medewerkers, wordt er gevraagd om dit op voorhand te melden aan het bestuur. Zo kunnen initiatieven verdeeld worden over de drie dagen.

Wie koffie of frisdrank van de vereniging nuttigt, wordt gevraagd om 50 cent per consummatie in het daarvoor bestemde potje te gooien.

Er zal een Senseo-apparaat en een ijskast ter beschikking staan. Deze dienen zuiver gehouden te worden.

Er worden geen tassen, bekers of eten op de tafels buiten de keuken gezet of gelegd.

Persoonlijke zaken zoals handtassen, netzakken, verzorgingsmateriaal voor de fretten of enig ander materiaal wordt ordelijk geplaatst op de daarvoor bedoelde plaats.

Voor de jassen en truien zal een kapstokgedeelte voorzien worden. Gelieve dan ook geen jassen en truien over de stoelen te hangen.

Vuil dient DIRECT in de daarvoor voorziene vuilbak gedumpt te worden. Indien deze vol zit, wordt deze DIRECT vervangen. Niet zoals vorig jaar in eender welke zak gepropt en tegen de vloer gesmeten.

De shop en info

De Standverantwoordelijke is verantwoordelijk voor de orde en netheid in de shop en info. Hij/zij gaat meerdere keren per dag de stand, shop en info na zodat deze steeds overzichtelijk, ordelijk en compleet is.

De standverantwoordelijke is tevens verantwoordelijk voor de geldkassa van de shop en info.

Enkel de shopmedewerkers, het bestuur en standverantwoordelijke mogen in de geldkassa.

Verkochte artikels dienen steeds genoteerd op het verkoopsblad. Hierbij moet de juiste omschrijving, aantal stuks, kostprijs en verkoper vermeld worden.

Wanneer een artikel niet meer voorradig is, of wanneer een bezoeker iets vraagt wat niet aanwezig is in de shop, dient dit vermeld te worden in het verkoopsdagboek. Deze vermelding dient een datum, omschrijving en de naam van de verkoper te bevatten.

Op het einde van de beursdag dient de kas opnieuw geteld en gedagtekend door de standverantwoordelijke en 1 bestuurslid. Het verschil tussen het startgeld en het eindtotaal dient in een gesloten enveloppe samen met het verkoopsblad afgegeven worden aan de penningmeester of bij afwezigheid een ander bestuurslid.

Het verkoopsblad voor de volgende beursdag wordt reeds klaargemaakt door destandverantwoordelijke.

In de shop zal eveneens een verwarmingselement staan. Er mag onder geen enkel beding iets op, voor of achter geplaatst worden.

Er wordt steeds aandachtig toezicht gehouden op de shop. Indien mensen vragen stellen over fretten, lidgeld of de werking v/d vereniging, dienen deze verwezen te worden naar de info.

Bij het einde van een beursdag wordt de stand aangevuld en afgedekt, klaar voor de volgende dag.

De tent wordt 's avonds volledig afgesloten.

zie vervolg ...

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » wo nov 19, 2008 9:38 pm

Richtlijnen voor de stand deel 2

De Frettenrustplaats

Hier heeft de Speeltuinverantwoordelijke de verantwoordelijkheid en wordt er meerdere malen per dag gekeken of alles in orde is.

Alle carriers worden op voorhand gecheckt door de Speeltuinverantwoordelijke en op diens aanwijzingen eventueel aangepast. Dit om ontsnappingen te voorkomen.

Elke carrier bevat een aanvaardbaar aantal fretten. Indien dit niet zo is, zal er gevraagd worden om de fretjes te herverdelen. Er zullen enkele reserve-carriers aanwezig zijn. Deze dienen op het einde van het gebruik netjes teruggegeven worden.

Alle carriers dienen de naam + telnr v/d eigenaar te dragen. Dit uit voorzorg. Hiervoor zal een Dymo-labeler aanwezig zijn.

De carriers en kooien dienen in de daarvoor voorziene zone stabiel geplaatst te worden en zo profijtig mogelijk gestapeld te worden. In deze ruimte worden geen handtassen toegelaten. Ook geen netzakken met frettenmateriaal.

De carriers en kooien dienen ten allen tijde gesloten te zijn. Ook al zitten er geen fretten in. Een open carrier betekent € 1,- steun aan DFA vzw.

Elke carrier dient een met zuiver water gevulde drinkfles en een gevuld eetbakje te bevatten. Fretten moeten de mogelijkheid hebben om op een zuivere plaats te slapen. Dit laatste kan bv door middel van een hangmat.

In de frettenhoek dient iedereen rustig en stil te zijn, teneinde de druk en stress niet groter te maken dan nodig.

Uniform

Verantwoordelijke hiervoor is de standverantwoordelijke.
Elke medewerker is verplicht om een zwart “Crew” T-shirt te dragen tijdens zijn/haar dienstaanwezigheid op de stand. Voor elk T-shirt wordt een borg gevraagd van € 10,-. Op het einde van de dag dient iedereen het T-shirt terug te bezorgen aan de Shopverantwoordelijke. De € 10,- wordt dan teruggegeven. Wie zijn/haar T-shirt meeneemt en dus later teruggeeft, krijgt maar € 8,- terug. We weten dat dit geen populaire voorwaarde is, maar anders heeft onze vereniging binnenkort geen T-shirts meer.

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » wo nov 19, 2008 9:41 pm

Richtlijnen voor de medewerkers speeltuin.

1.[TAB]Er is één Speeltuinverantwoordelijke. Deze bekommert zich over de speeltuin, de deelnemende fretjes voor de frettenrace en de rustruimte voor de fretjes. In geval van twijfel of problemen met de hiernavolgende regels, dient men zich te richten tot deze persoon. Indien er met deze persoon een meningsverschil is, wordt er een bestuurslid geconsulteerd.

2.[TAB]Enkel de medewerkers en de Speeltuinverantwoordelijke zijn toegelaten in de speeltuin, uitgezonderd de bezoekers die onder begeleiding in de speeltuin komen en eventueel pers (ook onder begeleiding).

3.[TAB]In de speeltuin wordt niet gerookt.

4.[TAB]In de speeltuin wordt niet gegeten of gedronken.

5.[TAB]Er wordt geen eten of drinken in de speeltuin gegeven aan de aanwezige fretten, tenzij via de aanwezige drinkraketten.

6.[TAB]Bezoekers mogen zelf geen fretten in de speeltuin zetten of uit de speeltuin halen. Dit gebeurt steeds via een medewerkers in de speeltuin. Dit geldt ook voor medewerkers buiten de speeltuin (voorbeeldfunctie !! als bezoekers dit zien, denken ze dat zij dat ook mogen).

7.[TAB]Fretten mogen pas na controle van de dierenartsboekjes in de speeltuin geplaatst worden. Indien twijfel, de Speeltuinverantwoordelijke erbij vragen.

8.[TAB]De medewerkers van de speeltuin dienen de aangereikte fretten voor de speeltuin steeds te controleren op de punten vermeld in regel 10, 11 en 12, vooraleer deze in de speeltuin te plaatsen.

9.[TAB]Alle fretten dienen een harnas of halsbandje te dragen. Er wordt nadrukkelijk gevraagd om alle fretten te voorzien van een identiteitslabel waar naam en telefoonnr van de eigenaar op staan. Een groen voor de brave fretjes, een geel voor de deugnieten. De vereniging heeft hiervoor een labelmachine ter beschikking.

10.[TAB]Volgende fretten worden niet toegelaten in de speeltuin;

•[TAB]Fretjes jonger dan 8 weken.
•[TAB]Niet-gecastreerde rammetjes met een uitgesproken hormonale werking.
•[TAB]Zwangere moertjes.
•[TAB]Fretjes die zichtbaar ziek zijn (verzwakt).
•[TAB]Fretten met zichtbare waterige ogen en/of snotneus.
•[TAB]Fretten met vlooien of teken.
•[TAB]Fretten met zichtbare open wonden.
•[TAB]Fretten waarvan de anaalklieren werden verwijderd (tenzij omwille van medische reden).
•[TAB]Fretten zonder identiteitslabel.
•[TAB]Fretten zonder harnas.

11.[TAB]Fretten waarvan de uitwerpselen fel groen* zien, of waarin bloed wordt gevonden, dienen de speeltuin zo snel mogelijk te verlaten.*(in dit geval dient de medewerker eerst aan de eigenaar te vragen wat de fret gegeten heeft, ivm plantaardige voeding).

12.[TAB]Indien het de eerste keer is dat een fretje in de speeltuin komt, dient er een medewerker mee te wandelen met het fretje, tot duidelijk wordt of het fretje in kwestie zich aanpast en zonder angst in de speeltuin kan rondlopen.

13.[TAB]Vechtende fretten worden zo snel mogelijk uit elkaar genomen en minstens 10 meter uit elkaar geplaatst. Dit wordt eventueel één maal herhaald. Indien een bepaalde fret drie maal vecht, wordt de eigenaar via de Speeltuinverantwoordelijke tot aan de speeltuin gevraagd en wordt het fretje uit de speeltuin genomen. Dit ten belope van minstens één uur.

14.[TAB]Fretten worden enkel met de hand genomen en op de geijkte manier, niet met de voeten uiteen gesjot.

15.[TAB]Zichtbaar angstige of fretten die moe zijn worden zo snel mogelijk uit de speeltuin gehaald om te rusten in hun carrier.

16.[TAB]Dezelfde regel telt voor fretten die duidelijk aangeven uit de speeltuin te willen.

17.[TAB]Op de leuning van de speeltuin wordt niet geleund. De medewerkers wordt gevraagd om de mensen hierop vriendelijk attent te maken.

18.[TAB]Fretten worden steeds met de achterhand aangeboden om te laten strelen, geef nooit een fret uit handen en zorg dat de tandjes van onze fretten wegblijven van gezicht en handen van de bezoekers.

19.[TAB]Indien een medewerker, bezoeker of fret verwond wordt, moet deze direct om ontsmetting komen aan de infostand. Indien nodig, wordt zo snel mogelijk verdere medische verzorging voor mens of fret voorzien.

20.[TAB]Uitwerpselen dienen zo snel mogelijk (zéér belangrijk) verwijderd te worden met de poepschep. Er zijn spuitbusjes aanwezig met verdunde Dettol, en die moeten gebruikt worden.

21.[TAB]De poepschepjes dienen na elk gebruik terug in het emmertje met Dettol gezet te worden.

22.[TAB]Elk uur dient men met een in water met Dettol gedrenkte dweil door de speeltuin te gaan, tenzij de ondergrond uit niet afwasbare materialen bestaat. Deze regel vervalt indien de ondergrond van de speeltuin deze maatregel niet toelaat

23.[TAB]Wanneer een medewerker zijn positie verlaat, moet hij/zij de verantwoordelijke v/d speeltuin verwittigen, zodat deze in de vervanging kan voorzien.

24.[TAB]De verantwoordelijke v/d speeltuin mag de speeltuin enkel verlaten als hij voorziet in zijn vervanging door één van de bestuursleden.

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » wo nov 19, 2008 9:41 pm

Richtlijnen voor de medewerkers speeltuin. deel 2

25.[TAB]Klachten v/d bezoekers worden enkel in bijzijn van de verantwoordelijke v/d speeltuin behandeld. Ga zelf de discussie niet aan. De bezoekers worden hierbij zo snel mogelijk afgezonderd van het algemene publiek. In tweede instantie, moesten de problemen aanhouden, wordt er iemand v/h bestuur bijgehaald.

26.[TAB]Blijf steeds vriendelijk en beleefd en verlaag je nooit tot schelden of erger.

27.[TAB]Medewerkers mogen gerust met de bezoekers praten, maar mogen nooit het toezicht op de speeltuin verzuimen. Daarom wordt er gevraagd om nooit met de rug naar de speeltuin te gaan staan.

28.[TAB]Natuurlijk is spelen en fikfakken met onze fretten toegelaten. Wees echter ook kordaat en straf je deugnieten als ze bijten. Straf steeds binnen proportie. Leg eventueel verontwaardigde bezoekers duidelijk uit waarom je zo handelt.

29.[TAB]Laat echter het langdurig goede raad geven over aan de infostand. Bij concrete vragen stuur je dus best de mensen door naar de infostand.

30.[TAB]Wees steeds vriendelijk en zorg ervoor dat je een waardige en leuke schakel bent tussen de bezoekers en de vereniging.

31.[TAB]Wees tolerant en loyaal tegenover je mede-Fretten-Arkers en toon respect door alle richtlijnen zo goed mogelijk te volgen. Het zal ertoe bijdragen dat het voor iedereen een toffe en aangename drie dagen worden.

THE END, voorlopig :D

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » wo nov 19, 2008 9:49 pm

Beste frettenlovers,

Jullie hebben bij deze kennis genomen van de richtlijnen voor Dierenhappening 2008. Ik besef dat het voor sommigen wat streng zal overkomen, maar elke richtlijn is er om ons te verbeteren. Er zal steeds ruimte zijn voor lol, dialoog en sfeer. Voor grappen en grollen, spelen en leren. Zowel voor fret als mens.

Indien je het met één van de voorwaarden moeilijk hebt, feel free om er hieronder een dialoog over te beginnen. respecteer wel anderen hun mening en voel je vooral niet geviseerd als iemand het niet met je eens is.

Vind je de richtlijnen terecht en correct, zeg het dan ook !!!

Op naar een geslaagde DH :D :D :D
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » wo nov 19, 2008 10:08 pm

Ik bemerk al enkele aanpassingen mijn beste voorzitter :D

Ik stel dan dus ook voor deze in de toekomst tot een absoluut minimum te beperken zodat iedereen nu deze regels kan lezen leren onthouden en goedkeuren , om wrevel later ook alweer te vermijden ....

Voor de rest , het is al minder streng op de punten die ik als probleem eerder voorzag en al had opgemerkt wat positief dus is


[Gewijzigd door a3ke op 2008-11-19 22:10:32]

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » wo nov 19, 2008 10:20 pm

Eigenlijk zijn er geen wijzigingen aangebracht, sommige punten werden alleen maar extra verduidelijkt zodat beter naar buiten kwam wat we eigenlijk bedoelden.

Enja hoor, we luisteren ook al eens, maar alleen naar opbouwende kritiek :D
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » wo nov 19, 2008 10:41 pm

Ge moet dat nog kunnen ook eh (opbouwende kritiek) , sommigen zijn daar nu eenmaal diplomatischer in dan anderen ;)

Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » wo nov 19, 2008 10:57 pm

Ik volg geheel Davy zijn mening, het komt voor mij nu ook overzichtelijker over. Kan ook dat het misschien teveel info ineens was maar nu ga ik het elke dag nog eens komen lezen zodat ik de regels goed ken. :)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » wo nov 19, 2008 11:02 pm

"richtlijnen", Dorinda, "Richtlijnen" !!!

Regels zijn het niet echt, maar richtlijnen die op Dierenhappening onze zeer grote stand ordelijk moeten houden en onze deelname vruchtbaar en tof voor iedereen :D
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » wo nov 19, 2008 11:16 pm

ik heb enkele vraagjes (eigenlijk enkel van toepassing op mij, dus weet niet of ik ze niet beter per pb stelde, maarkom)

1)zoals je weet zijn mijne de 2de keer met vanguard ingeent, is dit een probleem voor jullie?

2)ik weet niet of het de bedoeling is zelf een voorkeurplaats door te geven, maar ik zou liever niet in het shop gedeelte staan (denk dat dit wel duidelijk is, maar je weet nooit) niet omdat ik niet te vertrouwen ben natuurlijk :P maar omdat ik nog niet lang bij jullie over de vloer kom en jah je weetwel... 't staat langzaamaan meer vast dat ik alleen kom dus iemand om tegen te praten en eten enzo is ook wel leuk :P (maar dit zal wellicht niet ontbreken ;) )

ik ben aan het nadenken om zaterdag met de fretten te komen, zaterdagavond naar huis te gaan, en zondag zonder fretten te komen... ik moet nog eens goed nadenken over alleen op hotel met 2 fretten maarjah... als ik iets deftig vind met wifi aanwezig en als ik het doenbaar zie om mijn 2 schatten daar 2 dagen te laten rondlopen... wat mij tegenhoud is dat luna in de speeltuinen tot nu toe meestal zich toch terugtrekt (omdat ze nogal veel achtervolgd wordt...) en pico altijd op de panelen kruipt om opgepakt te worden... Aangezien ik wel op voorhand iets moet reserveren wordt dit dus een beetje gokken wat het gaat zijn... natuurlijk, als ze zich gaan amuseren in daar heen en weer crossen, wil ik ze dit ook niet afnemen... dus als iemand raad heeft, laat maar komen...

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » wo nov 19, 2008 11:26 pm

de 2e vaccinatie met vanguard is niet echt een probleem. Wanneer het fretje hierop niet verkeerd heeft gereageert en dus gezond is, is het gevaar geweken en geldt dit vaccin als een geldige vaccinatie.

Je mag zeker een voorkeur hebben, maar dat garandeert niet dat je niet in de shop komt te staan, maar wees gerust, we proberen rekening te houden met ieders voorkeur. Alleen wi liedereen in de speeltuin, en niemand in de shop, en dat kan dus ook niet :)

Wat je trouwens ook beslist voor je fretjes, ook op de beurs kunnen ze rusten en je kan er steeds mee naar buiten voor een wandelingetje ofzo, jij kent je deugnieten het beste en weet beter dan wie ook met wat je hen een plezier doet, dus kies het beste voor je kroost :D
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » wo nov 19, 2008 11:31 pm

is er trouwens tijd om eens rond te wandelen op de beurs, of is de stand meestal onderbevolkt?

dat wordt dus eens diep diep diep nadenken... denk da'k trouwens naar een grotere carrier ga zien als ik 2 dagen met fretten kom :P

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » wo nov 19, 2008 11:41 pm

iedereen krijgt ruim de mogelijkheid om de beurs te ontdekken of om wat rusttijd te nemen.
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » do nov 20, 2008 6:32 am

Dus wilt het nu zeggen dat ongevastreerde fretten erin mogen als ze geen last hebben van hun hormonen?
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » do nov 20, 2008 7:11 am

yep, in het begin stond er "ongecastreerde rammetjes", zonder meer. Maar het is natuurlijk zo dat jonge fretten die nog geen hormoontjes hebben, ook toegelaten worden. Als fretlief echter steeds maar de moertjes wil bespringen, zal hij snel uit de speeltuin vliegen :D
Geen frettensex in onze tuin van Eden :@ :D :D :D
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Angelke
Berichten: 276
Lid geworden op: za mar 29, 2008 10:43 pm
Locatie: Hallum

Berichtdoor Angelke » do nov 20, 2008 7:34 am

joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mokken ze hier nu kmoet ze dus niet voor een paar dagen achterlaten op enkele na. super de super
Van achter de regenboogbrug; Angel,pogo,caesar,macho,kizzy & nero Terror,Hooligan,Eros,Rebel & Amor Kinky & Diva Geniet van het leven en van wat je hebt.Het kan zo allemaal voorbij zijn

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » do nov 20, 2008 7:51 am

zoals jullie merken, probeer ik zo snel mogelijk op al jullie vragen te antwoorden, maar binnen een uurtje begint de dagdagelijkse taak weer en ik zal dus pas deze avond laat weer online komen. Zet je vragen gerust onder deze reply, ik beantwoord ze zo snel als ik kan ...

Have a nice day ;)
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » do nov 20, 2008 8:00 am

Ik heb geen enkel probleem met de richtlijnen. Ik vind ook dat de mensen moeten kunnen zien wat voor een toffe club we zijn. Toch niet zomaar een frettenclub he!!!
Maar vraagje. Ik ga dus pas zondag aankomen, hoe vind ik de stand ? :)


[Gewijzigd door Ollike op 2008-11-20 08:01:25]

Gebruikersavatar
Chuckie
Berichten: 955
Lid geworden op: zo jul 13, 2003 1:32 pm
Contacteer:

Berichtdoor Chuckie » do nov 20, 2008 8:27 am

wees gerust, 't zal moeilijker zijn om onze stand NIET te vinden, kijk gewoon omhoog in de zalen, en als je geen grote vlag van DFA vzw ziet hangen, ben je in de verkeerde zaal :D :D :D (waar vlaggen al niet goed voor zijn)
Frettige froeten fan fr... Chuckie

Meer dan ooit overtuigd van de slaagkansen van deze club, en ook een beetje fier dat het soms zonder mij kan ...

Gebruikersavatar
Ollike
Berichten: 1077
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 7:54 pm

Berichtdoor Ollike » do nov 20, 2008 8:34 am

Haha ok ! ik zal er op letten! ;)
Maar is da eigenlijk een grote zaal??

alika
Donateur
Donateur
Berichten: 225
Lid geworden op: vr nov 03, 2006 12:29 pm
Locatie: Hasselt

Berichtdoor alika » do nov 20, 2008 9:32 am

Ik vind dit goede, aanvaardbare regels.
Zo blijft het voor iedereen gezellig he.

Het is een beetje logisch dat iedereen (of bijna iedereen) in de speeltuin wilt staan he ;)
Misschien kunnen we een beetje een beurtrol afspreken, zodat iedereen alle aspecten een beetje leert kennen...
Dat is dan ook handig voor volgende beurzen he ??

Grtz
Bandit, Boyke en Muts: my stars in heaven!! Forever in our hearts!!

Gebruikersavatar
a3ke
Donateur
Donateur
Berichten: 1075
Lid geworden op: zo jan 20, 2008 8:55 pm

Berichtdoor a3ke » do nov 20, 2008 9:41 am

En is de laatste beurzen al steeds een beurtrolpapier geweest waar met tijdzones en medewerkers aangeduid word waar iedereen moest zijn op dat moment

Maar de opvolging van die lijst was , om het kort te zeggen , een ramp ....

Picka
Donateur
Donateur
Berichten: 166
Lid geworden op: vr dec 03, 2004 8:54 pm

Berichtdoor Picka » do nov 20, 2008 10:56 am

Hans,
Ik kom alleen de vrijdag. Nu is mijn vraag : kan ik in de shop met mijn rolstoel en in de keuken ????
En hoe geraak ik binnen want ik kom pas tegen een uur of 10 ????
Gelieve mij alleen in te delen bij de shop.
Groetjes,
Renée, Gizmo en Stitch

Boyke, slaap zacht mijn kleintje, mijn beertje, je blijft elke dag in onze gedachte. Vele knuffels.

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Berichtdoor LcKe » do nov 20, 2008 11:32 am

awel Hans, ik ga dees jaar omgekeerd zijn zie, ik wil (lees:kan) dit jaar alleen maar in de shop staan of een andere rustige activiteit doen.
De speeltuin zou wat te vermoeiend zijn spijtig genoeg...

Voor de rest: ik kan mij wel vinden in de richtlijnen, nu nog hopen dat iedereen er zich aan houdt en dan wordt het gegarandeerd een geslaagd
weekend

@Nielsvl: als ge een luchtmatras of veldbed hebt kunt ge ook hier blijven logeren, wij wonen in Rillaar (Aarschot) op een halfuurtje rijden van de grenslandhallen. Ik heb hier zelfs nog een ferplast xl kooi over waar nog fretjes in kunnen logeren.


Terug naar “Mededelingen van de vereniging”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten