Twee vermiste fretjes..

Is je lieveling de deur uit gelopen? Of vond je vandaag plots een fretje aan je achterdeur? Plaats het op dit forum. Vermeld duidelijk het signalement en je eigen coördinaten, zodat anderen je zo snel mogelijk kunnen contacteren. Elk signalement wordt door de moderators doorgegeven aan verschillende andere instanties, dit om de kans op succes te vergroten.
Vanessa
Berichten: 139
Lid geworden op: di jul 15, 2003 10:09 am

Berichtdoor Vanessa » vr jan 13, 2006 11:37 pm

Deze oproep staat momenteel op Kapaza en aangezien deze mensen hun telefoonnummers ook daar staan zullen ze het niet erg vinden dat ik het hier ook plaats..
Misschien dat iemand van hier op het forum uit deze regio is.

Beste vinders,
Gisteren omstreeks 20u30 zijn mijn 2 fretjes (rammetjes een albino en een wildkleur) ontsnapt uit hun kooi en de buitenlucht opgezocht die ze niet gewoon zijn.Na een zoektocht tot midden in de nacht hebben wij onze bengeltjes niet gevonden.Wij zijn er het hart van in dat ze weg zijn.Op het voetbalveld juist acter ons huis was er een voetbaloefening en de Voetballers hebben gisteren nog met hen gespeelt.In de (groene Meersen te zedelgem).Is de laatste keer dat ze werden gezien.Wij wonen er juist tegen.Wij hebben dan andere dingen moeten doen dan folders in onze wijk in brievenbussen te stoppen ,plus grootwarenhuizen onze folder te laten uithangen met onze diertjes in de nabijbeurt.(Zedelgem)Ook blauwkruis is verwittigt plus de politie en dierenartsen.Wie helpt ons die diertjes terug tebrengen naar hun 2 moertjes die hun ook staan op te wachten plus hun baasjesen andere vierpotertjes die wachten om met hunkameraadje te spelen.Dit zijn de nummers dat diegene ze gevondenhebt ze terugbrengt na onstehebbengebelt.Wij weten nu niets..Leven ze nog of zijn ze d...Wij leven angstig omdat wij het niet weten...bel naar dit nummer vinder...0476/619002 of 050209465.Ik dank en al diegene die ons steunen en die ons nu helpen...Met dank.Nathalie &Randy&kimberly de baasjes en Litka (de hond)Minou (de kater)Priscilla &angel (demoertjes)

Terug naar “Lost and Found (verloren/gevonden fretjes)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten