allllllllllllloooooooooooooooo

Sinds enige tijd zit er op ons forum ook een fretje. Zijn naam is Fred Raket en hij maakt de meest hilarische toestanden mee, valt van de éne verbazing in de andere en weet zich steeds uit de slag te trekken. Samen met Paasje, Paassinneke en de kat beleeft hij de gekste avonturen. Hier lees je meer over zijn belevenissen. Veel plezier ...
Fred Raket
Berichten: 0
Lid geworden op: wo aug 30, 2006 6:24 pm

Berichtdoor Fred Raket » wo aug 22, 2007 10:14 am

Tach Alllllllllllllllllllllllllllllllllllemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllll.

ikke taar weer sijn, ikke feel mensje ebbe chemist. ikke chekke kure fan alle feretten ok chemist. omta ikke feel èb chespeelt mè poesepeest en dom paasje (wort altij kwaat omta ikke praaf pen en hem help, ikke ni snappe).

ikke chesien ta taar feel chekke mensje sijn pij chekome. ikke mij effe foorsjtelle, ikke pèn fret, fred raket. paassinneke mij so chenoemt omta ikke tirekt in te chordijne hing toen sij mij tuis losliet. so snel as een raket. haja, al een cheluk da ikke ni eerst kaka èb chetaan, want tan had ikke misschien fred kaka chenoemt, eikes!!!

ikke pèn spesiaal fantaach teruch chekome omta paasje eef chesecht da ij pinnekort naar parpequu chaat. ikke teese keer ok meekome want ikke wil alle sotte chesichte fan chekke mensje sien. in ullie knoesels pijte en neuse probere te pakke (gnahgnah). ikke kom pinnekort weer meer op tinterned om ferhale te fertelle ofer mijn vamilie. ma ikke wil eerst alle chekke mensje op te parpequu sien (en proefe, héhéhéhéhé)

toeteloe
kussen en ne knauw waar dat get graag hebt, van Fred raket

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo aug 22, 2007 11:44 am

Awel Fred, blij van u nog eens te horen!! Alles goed in de familie?? :) Van die baas van u moet ge u niet teveel aantrekken, mensenbeesten willen alles altijd zoals het "hoort" en dat dat dikwijls niet overeenkomt met hoe jij vindt dat het hoort is gewoon bijzaak. Als ze je maar graag blijven zien, hé, dat is het voornaamste!!

De BBQ Fred Afbeelding , die komt er idd aan, fijn hé?? Mag ik je vragen of je eventueel met die "raketstreken" van jou ook wat zon kan gaan halen hierboven op 8 september?? We willen er een dijk van een feest van maken, met allemaal blije gezichten en allemaal nieuwe leden en sympathisanten, we groeien de laatste maanden heerlijk uit naar een steeds grotere groep frettenfreaks!! Hoe meer fretsels en fretselbaasjes, hoe meer frettenvreugd zou ik zo zeggen!! Afbeelding Daar nog een zonnetje bij en dezelfde heerlijke dingen als vorig jaar.... dan kan het gewoon niet fout lopen, niet??

Alléé Fred, leg alvast je mooiste pak en je leukste plastronneke klaar en tot de 8ste zullen we maar zeggen!! Ajuus!! Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » wo aug 22, 2007 1:34 pm

Ahh.. Fred, ge leeft toch nog. :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Maranweke
Berichten: 327
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:02 am
Locatie: Zottegem
Contacteer:

Berichtdoor Maranweke » wo aug 22, 2007 2:18 pm

Oleeeej de Fred is back #)
Afbeelding
Vele knuffels van Woody, Snuffel, Zwieber (2008-2011 RIP), Benji, Spikey en Curly !

Gebruikersavatar
freeziatje
Berichten: 27
Lid geworden op: vr aug 10, 2007 1:34 pm

Berichtdoor freeziatje » za aug 25, 2007 8:31 pm

waithing for more adventures van u fredjeuhh!!!
kan ni wachte tot u volgende maniere om die arme kat te peste!! :D

xxXxx mokjes van zsazsa!!!
***dieren zullen altijd van hun baasjes houden... dus is het aan ons om hen te bewijzen dat we het waard zijn om van gehouden te worden *** Greetz and kisses van zsazsa xxXxx


Gebruikersavatar
Dorinda
Berichten: 1309
Lid geworden op: za apr 21, 2007 11:08 am

Berichtdoor Dorinda » vr aug 31, 2007 3:34 pm

Jippieeeeeee welcome back snelle Fred! ;)
Afbeelding
Tibo en zijn wawa's, angels in heaven!!!

Gebruikersavatar
amy
Berichten: 377
Lid geworden op: zo sep 25, 2005 1:00 pm

Berichtdoor amy » vr aug 31, 2007 11:16 pm

Fred is back, en't forum zalt gewete hebbe *hoop ik ;) *

Wejkom tewug fjed...tis goe dajer weejr zeijt :P

Gebruikersavatar
bull
Berichten: 517
Lid geworden op: za jul 24, 2004 11:08 am

Berichtdoor bull » za sep 01, 2007 9:08 pm

seg raketje!

hoe gaan wij u herkennen? :(

zijt ge ne wildkleur of nen albino.
of misschien ne sandy of beter nog een angora?

beschrijf u is zodat we u allemaal herkennen den 8ste! :D :D :D
[img]http://usera.imagecave.com/bull/gratisbanners.gif[/img]

life sucks!!!..............maar er zijn ook goede dagen!!!


Terug naar “Dagboek van een fret, Fred Raket.”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten