Mijn thuiskomst kon plezanter !!!

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo aug 26, 2009 1:02 pm

Het begon 4 dagen geleden : Kristof had mijn hulp nodig met zijn haag en mocht me komen halen . Ik wou niet elke nacht daar blijven slapen omdat mijn kerels niet echt fris ruiken voor zijn neus . Geen probleem want mijn kerels kunnen enkele dagen alleen gelaten worden . Ze hebben genoeg eten ( eigenlijk genoeg eten voor 6 fretten ) en drinken ( idem dito ) , dus heb ik de eerste nacht in mijn eigen bedje geslapen . De 2 daaarop volgende nachten heb ik in Oost Vlaanderen geslapen .
We hebben gezwoegd en gezweet in de tuin . Ik heb naar aloude gewoonte weer wat haar ( van mezelf ) vebrand op deze keer mààr 1 arm en 1 been ! Ook is de lengte van het haar op mijn hoofd langs één kant een beetje ingekort door een beetje teveel vlammen . Mijn snor is in orde !
Tijdens de BBQ voor iets waar ik niet ga uitwijden ( omdat ik dat stil wil houden door persoonlijke redenen ) zat ik wat afwezig , Kristof had het gezien en zegde me dat het allemaal nogal mee zou vallen . Wij 2en hadden dus niet gerekend met Prins Loki !!!
Ik kom dus boven en zag direkt dat er iets mankeerde op mijn bureau ! Even later zag ik de reden !!! Prins Loki zal waarschijnlijk gevonden hebben dat alles beter zou staan op de grond !!!
Ook de meloen waarin Belle zo graag kroop ligt aan scherven tegen de grond !!!!!!!!!!! Daarom ben ik ook zo boos ! Nog tijdens het kuisen kwam dat klein monsterke me duidelijk maken dat hij blij was dat ik weer thuis ben ! Terwijl ik de schade opruimde liep meneer mokkend heen en weer , sprong over het vuilblek , sprong zelfs IN het vuilblek en deed al de moeite van de wereld om ondertussen zijn 2 vriendjes aan te vallen ! Het was hier een gehuppel én gemok van jewelste !!! Dus : alles was opgeruimd en dan kroop ik maar in bed omdat een oud ventje als ik af en toe wat rust nodig heeft .
Nu werd ik deze middag wakker door een gevoel dat er " iets " mis zou kunnen zijn . Dat er iets mis was zag ik toen ik aan mijn bureau kwam zitten om een sigaret te roken . Ik rook dus nooit in bed !
Loki zat daar Prinsheerlijk bovenop mijn bureau te trekken aan mijn koffiefilters !!! Nu kan ik veel verdragen , mààr wat ik NIET kan verdragen is dat men mij op het ongoddelijk uur van 10u45 wekt !!! Dus heb ik hem eens goed verteld van wat ik vond op zijn diploma van binnenhuisarchitekt : NIKS , HELEMAAL NIKS DUS !!! Natuurlijk moet ik niet vragen om dat niet meer te doen want een fet doet wat hij/zij wil en laat zich niet bevelen !
Nu ga ik nog wat verder slapen ! ( Het zal nog wel efkes duren voor ik bijgeslapen ben . )
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » wo aug 26, 2009 3:59 pm

Wat is nu de moraal van ‘t verhaal? ;)
Laat nooit lang je fret alleen thuis :) :D

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo aug 26, 2009 5:41 pm

Dus ook niet als ze met 3 zijn ? Van die 3 zijn er 2 die heel braaf zijn !
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Berichtdoor jeanine » wo aug 26, 2009 9:23 pm

Als de kat van huis is dansen de muizen (@)
Afbeelding

asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » wo aug 26, 2009 10:53 pm

Ja Jeanine , ik heb dat mogen ondervinden . Ik had me liever ergens laten vallen om daar 2 dagen later te ontwaken ! Die muizen hadden 14 dagen mogen oefenen om dezelfde ravage te creeren : dat had NOOIT hetzelfde resultaat gegeven !!!
Maar ja , nu zit ik weer in Oost Vlaanderen . Kristof zijn schoonvader heeft gevraagd of we zijn haag onder handen zouden nemen en ik heb natuurlijk " ja " gezegd . Natuurlijk moet ik nog kwijt dat Kristof me morgen " Base " gaat maken . Niet dat zijn schoonouders me daar mee gaan helpen zenne , dat wil ik nooit ! Ik kom omdat Kristof me gevraagd heeft en daarmee uit .
Ik heb wél mijn voorzorgsmaatregelen getroffen : dat klein mormel klimt langs mijn bureaustoel op mijn bureau en dat zal nu niet meer gaan !!! Ik heb mijn bureaustoel nu VER van mijn bureau gezet en ALLEEN als hij kan vliegen dan zal het hem lukken om op mijn bureau te geraken !
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Berichtdoor Margiet » wo aug 26, 2009 11:25 pm

Kan grappig zijn hé, Marc, of niet grappig wat die pompoen van Belleke betreft, maar een frettenpup laat ik nooit alleen uit. Niet alleen, niet met z'n 2, nooit! Eerst de fret en zijn streken (ook mogelijkheden) leren kennen, dan zien of fret te betrouwen valt en dan, als fret al lang en breed bewezen heeft braaf te kunnen zijn, riskeer ik dat eens. Eerst een uurtje en dan langzaamaan opbouwen, hé!!

Als dat allemaal kan, zal ik eens een aantal uur wegblijven, maar een nacht??? Hmmm .... ik betwijfel het!
Afbeelding

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » do aug 27, 2009 9:59 am

Ik heb wél mijn voorzorgsmaatregelen getroffen : dat klein mormel klimt langs mijn bureaustoel op mijn bureau en dat zal nu niet meer gaan !!! Ik heb mijn bureaustoel nu VER van mijn bureau gezet en ALLEEN als hij kan vliegen dan zal het hem lukken om op mijn bureau te geraken !
He man,
ga voor het onderstaande.... 100% zekerheid!
Ik gebruik dit al jaren... wel oppassen... als de tijd voorbij is springt het automatisch open... dus op tijd komen he ;)

[img]http://img386.imageshack.us/img386/2448/studyballcopy.jpg[/img]

:P :D

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » do aug 27, 2009 10:39 am

bestaan die ook in formaat voor vrouwen? :P :P :P :P (hier ga wel reactie op komen nu :P )

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » do aug 27, 2009 11:16 am

Bestaat stevenn :)

Maar met maximale instel tijd van 1 uur maar..... zouden naar het schijnt niet langer alleen hun plan kunnen trekken :D :D :P

Veerle
Berichten: 66
Lid geworden op: do jul 17, 2008 1:03 pm

Berichtdoor Veerle » do aug 27, 2009 11:20 am

ah bestaan die echt voor vrouwen?
die 1 uur is dan wel al een half uur langer instel-tijd dan de mijne voor mannen :P :P
Don't try this at home! stunts performed by: Ximi, Roxas, Nixon en Jazzy

Gebruikersavatar
loeke2440
Berichten: 112
Lid geworden op: zo nov 30, 2008 4:20 pm

Berichtdoor loeke2440 » do aug 27, 2009 11:20 am

awel!!!!!

gelle zijt nog niet verlegen!!!!

als ik jullie zie , eens aan elle oren trekken he!!!

en ik zou mijn varkens geen uur alleen laten want die zijn niet te vertrouwen!!!!
die deugenieterij staat zo op hun snuitjes te lezen!!!!

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » do aug 27, 2009 11:21 am

kga nog een beter opzetten ze:
wat moet je doen als een vrouw uit de keuken komt? haar ketting korter maken, dat ze niet verder dan de deur geraakt :P

Veerle
Berichten: 66
Lid geworden op: do jul 17, 2008 1:03 pm

Berichtdoor Veerle » do aug 27, 2009 11:31 am

Origineel gepost door stevenn

kga nog een beter opzetten ze:
wat moet je doen als een vrouw uit de keuken komt? haar ketting korter maken, dat ze niet verder dan de deur geraakt :P
oeh! zie ik daar een cadeautje voor moederdag? :D
(ik wil n roze ketting :P )
Don't try this at home! stunts performed by: Ximi, Roxas, Nixon en Jazzy

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » do aug 27, 2009 11:40 am

Origineel gepost door Veerle

ah bestaan die echt voor vrouwen?
die 1 uur is dan wel al een half uur langer instel-tijd dan de mijne voor mannen :P :P
LoL

Maar dat klopt niet zenne!
Het bewijs kan niet weerlegt worden... vrouwen zagen altijd als mannen er alleen op uit trekken en dit langer dan 1 uur ;)
:P

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » do aug 27, 2009 11:44 am

lol veerle :P

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » do aug 27, 2009 11:46 am

Origineel gepost door stevenn

kga nog een beter opzetten ze:
wat moet je doen als een vrouw uit de keuken komt? haar ketting korter maken, dat ze niet verder dan de deur geraakt :P
yep,
Je kan ze ook verkrijgen met USB aansluiting voor extra geheugen..... betekend betere kookkunst :D :D

Gebruikersavatar
nielsvl
Donateur
Donateur
Berichten: 1113
Lid geworden op: do mar 13, 2008 8:02 pm
Locatie: Deurle

Berichtdoor nielsvl » do aug 27, 2009 12:00 pm

bwa, moe nog tof zijn :P als da nie veel geld kost

Raven
Berichten: 114
Lid geworden op: di okt 04, 2005 11:53 am
Locatie: Antwerp what else?
Contacteer:

Berichtdoor Raven » do aug 27, 2009 12:09 pm

Ik ga maar stoppen.... komt al geen antwoord meer.... bekende tactiek... beeld maar geen klank :P :P

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » do aug 27, 2009 12:14 pm

ik ga nog voor 1tje: waarom heeft een vrouw 4 hersencellen??
1 voor elke kookplaat :P

Veerle
Berichten: 66
Lid geworden op: do jul 17, 2008 1:03 pm

Berichtdoor Veerle » do aug 27, 2009 12:19 pm

Origineel gepost door Raven

Ik ga maar stoppen.... komt al geen antwoord meer.... bekende tactiek... beeld maar geen klank :P :P
mijn ketting komt net niet tot aan mn laptop hoor, terug typen kost moeite! :D
btw: ik dacht dat mannen dat juist apprecieerden: geen klank van n vrouw. nu spreek je uw eigen wel wat tegen he... :P :P
Don't try this at home! stunts performed by: Ximi, Roxas, Nixon en Jazzy

Veerle
Berichten: 66
Lid geworden op: do jul 17, 2008 1:03 pm

Berichtdoor Veerle » do aug 27, 2009 12:22 pm

Origineel gepost door Veerle

ah bestaan die echt voor vrouwen?
die 1 uur is dan wel al een half uur langer instel-tijd dan de mijne voor mannen :P :P
Origineel gepost door Raven

LoL

Maar dat klopt niet zenne!
Het bewijs kan niet weerlegt worden... vrouwen zagen altijd als mannen er alleen op uit trekken en dit langer dan 1 uur ;)
:P
lol... eerder omgekeerd: als ik langer dan een half uur alleen weg blijf, staat mn gsm vol sms'jes van mn vriend...het kan zijn dat ik altijd vrouwelijke vriendjes heb gehad tot nu toe :D
Don't try this at home! stunts performed by: Ximi, Roxas, Nixon en Jazzy

Veerle
Berichten: 66
Lid geworden op: do jul 17, 2008 1:03 pm

Berichtdoor Veerle » do aug 27, 2009 12:23 pm

Origineel gepost door stevenn

ik ga nog voor 1tje: waarom heeft een vrouw 4 hersencellen??
1 voor elke kookplaat :P
.. en voor de afwas dan?
Don't try this at home! stunts performed by: Ximi, Roxas, Nixon en Jazzy

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » do aug 27, 2009 12:26 pm

na het koken he ;)

Veerle
Berichten: 66
Lid geworden op: do jul 17, 2008 1:03 pm

Berichtdoor Veerle » do aug 27, 2009 12:31 pm

ahzo jij wil iemand die dat niet allemaal tegelijk kan :D
wie zet de tv dan op een andere post na uw eten en brengt u uw pintje? :P

pfff mannen...ze kunnen altijd maar 1 ding tegelijk... :P :P
Don't try this at home! stunts performed by: Ximi, Roxas, Nixon en Jazzy

Gebruikersavatar
stevenn
Donateur
Donateur
Berichten: 759
Lid geworden op: ma aug 04, 2008 9:22 am

Berichtdoor stevenn » do aug 27, 2009 12:37 pm

tss das nu weer eens de trend van de maatschappij
alles moet weer rap rap rap gaan en tergelijkertijd

wij mannen verzetten ons daartegen door maar 1 ding tergelijk te doen :P


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Majestic-12 [Bot] en 67 gasten