Frettig voorbeeld .

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » za mei 16, 2009 3:32 pm

Voorwoord .
Carine , ik heb bewust gekozen voor " frettig voorbeeld " hé .
Frida en Twister hebben dingen geleerd van mijn jongens , niet dat ik het afkeur want ik vind ( misschien in tegenstelling tot Carine , lol ) dat ze het er schattig vanaf brengen .
Wat ik ook nog schattig vind is dat Don " da moet ik ook eens proberen " Diego iets van Frida heeft afgezien : klimmen ! Ja , DD klimt nu ook op het rekje waarop de snoepjes en het eten staat !
Of ik er nog geen 30 centimeter vanaf zit maakt hem geen bal verschil ! Hij begint aan de beklimming en boven aangekomen bekijkt hij me van " kijk eens , heb ik dat niet goed gedaan ? Geef me dan nu maar als beloning enkele snoepjes " !
Dat wat DD van Goliath heeft afgezien én overgenomen heeft is : veel is niet genoeg ! Hidalgo Don " geef me meer " Diego eist meer en meer snoepjes op !
Dat mijn beide rakkers steeds minder en minder snoepjes krijgen is soms een probleem voor Goliath : hij komt met zijn neusje tegen mijn kuiten duwen tot ik zeg dat het gedaan moet zijn met schooien . Obstakelbeklimmer Don " kijk eens wat ik allemaal kan/durf " Diego moet ik dikwijls 2 keer van het rekje plukken en zeggen dat dat niet staat voor hij stopt met schooien .
Ik denk eigenlijk dat hij het klimmen niet alleen van Frida heeft geleerd ! Op de Blaarmeersen klimt hij al een hele poos tegen omheiningen omhoog . Dit deed/doet hij met de snelheid én lenigheid van een fretje van 2 à 3 jaar !!! Als ik hem van die omheingen wil plukken houd hij zich redelijk goed vast wat dan weer bewonderdende blikken oplevert van andere wandelaars . Soms zeg ik bij wijze van grap dat ze hem nog meer moeten aanmoedigen , dat hij thuis overal probeert op te klimmen ! Dan komen natuurlijk de vragen hé : 1) wat eten fretjes ? 2) waar klimt hij dan zoal op ? 3) waar slapen uw fretjes ? 4) zitten ze dan niet in een kooi ? 5) bijten ze nooit iets kapot ? en meer van die dingen !
Ik beantwoord graag de vragen van eender wie . Ook krijg ik reakties van " dat zie je ook niet veel " waarop ik dan antwoord dat ze eens naar " Beestjes en baasjes " moeten komen en zoeken naar de frettenark . Laatst was er een vrouw die onze stand gevonden had en vol lof was over onze fretjes ! Natuurlijk heb ik haar bedankt voor haar bezoek ! Hel onbewust heb ik ook enkele mensen gezegd dat ze ook op speelnamiddagen kunnen en dus niet moesten wachten op B&B .
Dus , ge ziet het hé : ik klaag niet over frettengedragingen , ik vertel er over én ik maak er dagelijks reklame voor ook !
Ik vind fretjes eigenlijk hét huisdier bij uitstek , ook wanneer ze ( mijn jongens dan toch ) veel aandacht opeisen . Een fret kan eigenlijk nooit teveel aandacht opeisen/vragen ! Een baasje/bazinneke kan nooit teveel aandacht geven aan zijn/haar schatje , hoe ondeugend ze ook kunnen zijn .
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 51 gasten