Flodderfret/bijtfret .

Ligt je fret lekker te soezen en wil je dat aan de hele wereld kwijt? Op dit forum kan je mail niet gek genoeg zijn. Stuur je frettenkuren de wijde wereld in en laat iedereen meegenieten van een gezonde dosis frettengekte ...
asocialleke
Berichten: 700
Lid geworden op: do jul 17, 2003 7:57 am

Berichtdoor asocialleke » ma jun 15, 2009 5:45 pm

Ik kan niet echt goed volgen bij Goliath !!! De ene keer zou hij de stukken uit uw handen halen en dan zijn er ook de ( steeds méér voorkomende ) momenten dat hij niet genoeg kan flodderen !!!
Raar hé ! Deze voormiddag zijn we eten en snoepjes gaan kopen voor hem en zijn ietwat ouder broertje . Het begon al aan de bushalte om de hoek : meneerke moest op mijn armen liggen , lekker languit en zonder op de toeschouwers te letten !
Toen we op ' t Zuid overstapten op tram 4 zette ik hem naast mij op de zetel omdat ik weet dat hij daar graag ligt . Goliath klom over mijn buikje , langs mijn borst omhoog en legde zijn hoofdje op mijn schouder . Ondertussen was ik de vragen van de toeschouwers aan het beantwoorden . Een minuutje of 3 nadat hij zijn hoofdje neervleidde begon hij zijn hoofdje te wrijven op mijn schouder en tegen mijn wang ! De mensen waren direkt vertederd toen ze dat zagen !
Ik was natuurlijk weer verdeeld : ik had net nog maar gezegd dat Goliath een bijter is !!!
Toen er een vrouw me vroeg of ze hem mocht aaien herinnerde ik haar eraan dat mijn flodderke een bijter is ! Toch stak ze haar hand naar hem uit en hoe dichter zij met haar hand kwam hoe meer zijn mondje opende : bewijs geleverd dat hij bijt !
Komt er aan een halte een blondje naast ons zitten ! Hij klom voor ik hem kon tegenhouden op de schoot bij dat blondje en legde zich te slapen !!!!!!!!!!!!!!!! SNAP DAT NU MAAR HEE !!!!!!!!!!!!!
Kan er me iemand uitleggen wat dàt soort gedrag is ?! De dame die hem wou aaien zou gebeten worden en het blondje was goed genoeg om op te gaan slapen !!! Euh , haar arm was goed genoeg om op te slapen hé !
Ze mocht hem zelf aaien !!! Mij mocht ze ook wel in mijn nekje krabben zenne ! Het was misschien daarom dat ze hem mocht aaien ! Je kan/mag nooit echt 100% vrtrouwen op mijn klein lief schattebolleke , dàt is 100% zeker !
Fretjes zijn eerlijk . Mijn rekening is gemaakt .
[IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... 46-780.jpg[/IMG][IMG]http://i150.photobucket.com/albums/s88/ ... e/Loki.jpg[/IMG]

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 33 gasten