Infogesprekje gevraagd/gezocht

Heeft je nieuwe aanwinst net je handen geperforeerd en ben je op zoek naar een methode om dat af te leren? Of blinkt zijn vacht niet meer, dan kan je hier terecht met al je vragen over de verzorging, de opvoeding en de huisvestiting van je fret.
Sabina Mo
Berichten: 0
Lid geworden op: ma sep 24, 2012 11:26 am

Infogesprekje gevraagd/gezocht

Berichtdoor Sabina Mo » wo sep 26, 2012 9:31 pm

Hallo. Sinds zondag hebben wij 2 fretjes (moertjes) geadopteerd: Miro = 2 jaar en Ibi = 5 à 6 maanden. Miro is tam, zindelijk en bijt niet. Weet nog niet of ze in bad wilt en aan de leiband kan maar wil haar eerst nog even laten wennen aan haar nieuwe omgeving. Ibi heeft zich al aangepast en is heel speels. We moeten haar echter nog heel wat af- en aanleren. Wij hebben geen ervaring over het opvoeden van fretjes. We hebben er al veel over gelezen maar willen zeker niets fout doen. Daarom zijn wij op zoek naar iemand met ervaring voor een persoonlijk gesprekje. Of is er in het kort een evenement waar wij met fret-liefhebbers kunnen praten? Wij wonen in Antwerpen - Hoboken. Alvast bedankt. Sabina :bow:

Gebruikersavatar
jeanine
Donateur
Donateur
Berichten: 1262
Lid geworden op: za mei 07, 2005 2:18 pm

Re: Infogesprekje gevraagd/gezocht

Berichtdoor jeanine » wo sep 26, 2012 9:44 pm

Contact nemen met Margiet de opvangverantwoordelijke waar en wanneer je een frettenbabbel mag volgen. Is leuk en leerzaam ;)
Fretjes moeten enkel in bad als ze vies zijn geworden. Het is zelden nodig als ze niet in de modder spelen. Hoe meer je ze wast hoe sterker ze ruiken. ;)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Infogesprekje gevraagd/gezocht

Berichtdoor Margiet » wo sep 26, 2012 10:19 pm

Wij hebben al contact gehad, niet Sabina? ;)
Afbeelding

Sabina Mo
Berichten: 0
Lid geworden op: ma sep 24, 2012 11:26 am

Re: Infogesprekje gevraagd/gezocht

Berichtdoor Sabina Mo » do sep 27, 2012 9:05 am

Dag Margriet. Heb zondag idd contact met u gehad. Het vervelende is dat ik je contactgegevens niet meer heb. Had zo veel gsmnrs en adressen om fretjes te gaan bezoeken dat ik ze, vanzodra wij er hadden, alles heb weggegooid omdat ik ze niet meer nodig had... Bel ik opnieuw naar Hans voor je gegevens? Enorm bedankt dat je ons wil helpen ookal hebben wij bij u geen fretjes gekocht.

Sabina Mo
Berichten: 0
Lid geworden op: ma sep 24, 2012 11:26 am

Re: Infogesprekje gevraagd/gezocht

Berichtdoor Sabina Mo » vr sep 28, 2012 10:26 am

Wij zijn gisteren naar Nederland/Breda gereden omdat ze daar veel meer materiaal, voeding, ... voor fretjes hebben. Ik doe niet graag aan online bestellen en in België zijn ze nog niet zo fret-vriendelijk. Wij hebben daar ook ineens een stichting gevonden. Toch bedankt.

Gebruikersavatar
Margiet
Moderator / Donateur
Moderator / Donateur
Berichten: 4093
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 11:08 pm
Taak: Opvang- & eventverantwoordelijke

Re: Infogesprekje gevraagd/gezocht

Berichtdoor Margiet » vr sep 28, 2012 4:20 pm

Mijn excuses omdat ik je mijn gegevens niet dadelijk opnieuw doorstuurde, als ik bezig ben met constante verzorging van een fret en haar dan nog moet afgeven, denk ik daar zelf even niet aan ...

De Stichting ginder zal jullie wel met open armen ontvangen, daar twijfel ik niet aan. Veel plezier en succes verder met je fretjes! ;)
Afbeelding


Terug naar “Opvoeding, Huisvesting, Verzorging....”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten