GEJO in Tielt-Winge

U was in een bepaalde dierenzaak en u zag dat het goed was, of juist niet. Zet het hier zodat andere mensen de goede winkelier kunnen belonen met een bezoek of gewaarschuwd worden voor de wanpraktijken van de "SLECHTE" winkelier. Begin uw titel van de topic steeds met de naam van de winkel !!!
Gebruikersavatar
R6-konijn
Berichten: 67
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:08 pm

Berichtdoor R6-konijn » ma jun 26, 2006 6:15 pm

ben van't weekend eens naar het gouden kruispunt gegaan, om visjes...
mijn verbazing was groot toen ik zag hoeveel frettenstuff ze er hadden.
aanrader dus ;)

Gebruikersavatar
Kimmy
Berichten: 222
Lid geworden op: do dec 15, 2005 4:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor Kimmy » ma jun 26, 2006 7:46 pm

jama hebt ge de rest al goe bezien???? de honden zitte in van die glazen kaskes enzo. en naar verluid worden ze geëuthanaseerd als ze ni verkocht worden omdat hij dat kan aftrekken van de belastingen. + daar zaten een tijd geleden 2 fretten en die hebben daar zeker meer dan een jaar gezeten, in een kleine kooi onder een konijnehok :? En bijten was hun hobby. Ma ik gaf ze geen ongelijk
Daar zit ne grijze roodstaart, ondertussen al kaal. het beest zit er al zeker 5 jaar ofzo en plukt zichzelf uit frustratie.

groeten
kimmy :@
verdrietige mama van:
Gizmo, Pluche, Koda en Nõa
Poesy (EK)
Rocco (CV border collie)
Diezll we love you, you're in our hearts 4ever!!!

Gebruikersavatar
Kimmy
Berichten: 222
Lid geworden op: do dec 15, 2005 4:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor Kimmy » di jun 27, 2006 2:06 am

P.S. Das geen verwijt he Tine
Ik zeg het maar. Ze hebben wel veel stuff maar hun dierenbeleid kan volgens mij echt niet door de beugel. Ik ken mensen die daar ooit gewerkt hebben als jobstudent. Die moesten elke dag minstens een grote emmer vol dode dieren naar de container dragen ~0
Ze hebben daar nu ook reptielen enzo. Maar blijkbaar weet de uitbater hier niets vanaf. Hij moet altijd bellen naar een kennis van mij om dingen te weten. maar dan schaft hij die beesten wel eerst aan en dan pas vraagt m info etc. etc. Zo kan ik nog wel ff doorgaan...

grtz
Kimmy
verdrietige mama van:
Gizmo, Pluche, Koda en Nõa
Poesy (EK)
Rocco (CV border collie)
Diezll we love you, you're in our hearts 4ever!!!

Gebruikersavatar
R6-konijn
Berichten: 67
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:08 pm

Berichtdoor R6-konijn » di jun 27, 2006 5:31 pm

dat zijn allemaal dingen die ik ni wist... :?
had er wel hondjes gezien, en die zitten wel vrij krap ja, maar dat heb ik nog in een hondenzaak gezien, waar ze allemaal zo zitten, buiten de grotere hondjes...
het is triestig, weet het, heb het er ook heel moeilijk mee, maar vrees dat daar weinig tot niets aan te doen valt...
gewoon hopen dat die beestjes snel een andere goede thuis vinden...
ps: kwam helemaal niet als verwijt over hoor

Gebruikersavatar
fretsel
Berichten: 59
Lid geworden op: ma jan 23, 2006 8:42 pm

Berichtdoor fretsel » di jun 27, 2006 5:46 pm

Ja ik ga veel naar gejo op het goudenkuispunt voor frettenspulletjes ze hebben er wel veel maar als ze beetsjes hebben pakken ze die met handschoenen omdat ze bijten en er zit zelden een lief en tam beestje zoals of chukie ons rammeke die had men pa daar gekocht voor maar 25 euro maar was wel handtam men pa was er direct verliefd op en we zijn blij dat we het daar hebben weggehaald we hadden veel geluk want het fretje was s'morgens binnen gebracht en s'middags zijn men ouders die gaan halen. ( fretten spulletjes zijn er wel redelijk duur ben eens ergens anders gaan vergelijken met de zelfde spullen en gejo is wel duur)
Groetjes van Samantha, Dieuwert, Lily-Rose en Kevin

Slaapzacht mijn kleine schatten :
Chukie[21-02-2008]- Fretientje[13-01-2010]- Kiana[11-04-2010]- Ice[11-05-2010]- Baileys[21-05-2010]

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Berichtdoor LcKe » di jun 27, 2006 5:53 pm

gejo is inderdaad duur
en hoe de beestjes er zitten, vooral de honden, is wel erg klein!
de knaagdieren zoals gerbils, chinchilla's, degoes zitten dan weer vrij ruim, maar wel in een drukke doorgang wat voor gerbils en chins (allebei nachtdieren en dus hun rust nodig hebben overdag) niet goed is

LadyWolf

Berichtdoor LadyWolf » di jun 27, 2006 6:49 pm

Das het lastige met dierenwinkels.
Ofwel weten ze niks van die diertjes af ofwel weten ze het wel, maar maakt het hun niet uit.

Gebruikersavatar
fretsel
Berichten: 59
Lid geworden op: ma jan 23, 2006 8:42 pm

Berichtdoor fretsel » di jun 27, 2006 8:06 pm

jah ik vind het altijd zo zielig alsik die hondjes zie.
maar als je de vogeltjes daar ziet die zitten soms ook met
5 of 6 en zo een klein kooitje echt erg.
en als je zedaa uitlegt vraagt over de fret ofzo zeggen ze dat je
op de papieren moet kijken die ergens aan de zijkant hangen.
1 ding is er wel hun verschonnen de bakken vaak dat doen
ze niet in alle dieren winkels.
Groetjes van Samantha, Dieuwert, Lily-Rose en Kevin

Slaapzacht mijn kleine schatten :
Chukie[21-02-2008]- Fretientje[13-01-2010]- Kiana[11-04-2010]- Ice[11-05-2010]- Baileys[21-05-2010]

Gebruikersavatar
Papaver
Berichten: 79
Lid geworden op: ma aug 09, 2004 1:25 pm

Berichtdoor Papaver » di jun 27, 2006 10:27 pm

Zolang jullie dieren in dierenwinkels blijven kopen i.p.v. bij hobbyfokkers of opvangen, zullen er ook dieren verkocht worden in dierenwinkels! Dit is een vicieuse cirkel die ik heel graag verbroken zag. Deze cirkel kan ook alleen maar doorbroken worden als zoveel mogelijk mensen hieraan deelnemen.

Snoopyke

Berichtdoor Snoopyke » wo jun 28, 2006 7:56 am

Ook door er eten, frettenspullen, ... wat dan ook te kopen, ... worden deze winkels nog altijd 'gesteund' en krijgen ze toch nog geld in hun lade.

Gebruikersavatar
fretsel
Berichten: 59
Lid geworden op: ma jan 23, 2006 8:42 pm

Berichtdoor fretsel » wo jun 28, 2006 7:32 pm

dat is waar maarja ik ga dan nog liever bij gejo das iets dichterbij maar mss wel duur maar als ik helemaal naar antwerpen of hasselt ofzo moet gaan naar een echt speciaal zaak is het mss nog duurder en vooral met de benzine prijzen en het ben ik niet dat moet rijden maar men ouders en die vinden dat ook niet altijd een pretje.
Groetjes van Samantha, Dieuwert, Lily-Rose en Kevin

Slaapzacht mijn kleine schatten :
Chukie[21-02-2008]- Fretientje[13-01-2010]- Kiana[11-04-2010]- Ice[11-05-2010]- Baileys[21-05-2010]

Snoopyke

Berichtdoor Snoopyke » wo jun 28, 2006 8:09 pm

Dan is Dierenplezier in Kessel-Lo toch ook niet zo ver voor jou?
Hier gaan wij ook altijd.

Gebruikersavatar
fretsel
Berichten: 59
Lid geworden op: ma jan 23, 2006 8:42 pm

Berichtdoor fretsel » wo jun 28, 2006 8:20 pm

waar is dat ergens in kessel-lo want dat is eigenlijk de eerste keer dat ik hoor van diene dierenzaak
(@)
Groetjes van Samantha, Dieuwert, Lily-Rose en Kevin

Slaapzacht mijn kleine schatten :
Chukie[21-02-2008]- Fretientje[13-01-2010]- Kiana[11-04-2010]- Ice[11-05-2010]- Baileys[21-05-2010]

Gebruikersavatar
LcKe
Donateur
Donateur
Berichten: 275
Lid geworden op: za nov 26, 2005 6:35 pm

Berichtdoor LcKe » wo jun 28, 2006 8:32 pm

diestsesteenweg aan de jet

Gebruikersavatar
fretsel
Berichten: 59
Lid geworden op: ma jan 23, 2006 8:42 pm

Berichtdoor fretsel » wo jun 28, 2006 9:52 pm

ahzow ik ga dan eens aan men ouders vragen om daar eens naar toe te riijden en hebben ze daar veel frettenspullen ?
Groetjes van Samantha, Dieuwert, Lily-Rose en Kevin

Slaapzacht mijn kleine schatten :
Chukie[21-02-2008]- Fretientje[13-01-2010]- Kiana[11-04-2010]- Ice[11-05-2010]- Baileys[21-05-2010]

Snoopyke

Berichtdoor Snoopyke » do jun 29, 2006 10:13 am

Ze hebben niet zo enorm veel, maar blijkbaar gaat hun gamma uitbreiden (denk ik dat iemand hier op t forum eens zei als ik me nie vergis).

Gebruikersavatar
Kimmy
Berichten: 222
Lid geworden op: do dec 15, 2005 4:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor Kimmy » do jun 29, 2006 12:34 pm

ja ikke!!!! Ze hebben ni zo heel veel, ma wel genoeg. en als ge echt iets nodig hebt, kunt ge het melden, ik kan altijd vragen of ze het willen indoen.

groeten
Kimmy
verdrietige mama van:
Gizmo, Pluche, Koda en Nõa
Poesy (EK)
Rocco (CV border collie)
Diezll we love you, you're in our hearts 4ever!!!

Gebruikersavatar
R6-konijn
Berichten: 67
Lid geworden op: do mei 25, 2006 7:08 pm

Berichtdoor R6-konijn » do jun 29, 2006 6:30 pm

diestsesteenweg 714 dacht ik da het nummer was ;)

Gebruikersavatar
fretsel
Berichten: 59
Lid geworden op: ma jan 23, 2006 8:42 pm

Berichtdoor fretsel » do jun 29, 2006 9:54 pm

ah ok bedankt :) ik ga 1 van deze dagen er eens kijken samen met men ouders ;)
Groetjes van Samantha, Dieuwert, Lily-Rose en Kevin

Slaapzacht mijn kleine schatten :
Chukie[21-02-2008]- Fretientje[13-01-2010]- Kiana[11-04-2010]- Ice[11-05-2010]- Baileys[21-05-2010]

Gebruikersavatar
fretsel
Berichten: 59
Lid geworden op: ma jan 23, 2006 8:42 pm

Berichtdoor fretsel » za jul 15, 2006 7:30 pm

hey ik ben gisteren naar dierenplezier gezeest ewel het zas daar mooi proper en verzorgt
en vooral heel groot. Het iedeaale dat hun gedaan hebben is een aparte "stand" voor frettenspullen
zodat je niet een uur loopt te zoeken tot je iets gevonden hebt echt tof.
ale ik ga jullie laten he dit zou ik even kwijt het is echt de moeite om eens te gaan zien.
Groetjes van Samantha, Dieuwert, Lily-Rose en Kevin

Slaapzacht mijn kleine schatten :
Chukie[21-02-2008]- Fretientje[13-01-2010]- Kiana[11-04-2010]- Ice[11-05-2010]- Baileys[21-05-2010]

Gebruikersavatar
Kimmy
Berichten: 222
Lid geworden op: do dec 15, 2005 4:06 pm
Contacteer:

Berichtdoor Kimmy » za jul 15, 2006 8:07 pm

en die geweldige verkoopster is ook de moeite :D
We zijn de stand aan het veranderen. Hij wordt groter en er komt ook meer in. ook bijv. door mij getest speelgoed. Waaronder ook ferretproof katten of hondenspeeltjes wnat voor fretten zelf is er maar bitter weinig. heb zelf in de boek gebladerd van de leverancier voor Europa. Een zware teleurstelling :(
verdrietige mama van:
Gizmo, Pluche, Koda en Nõa
Poesy (EK)
Rocco (CV border collie)
Diezll we love you, you're in our hearts 4ever!!!

Gebruikersavatar
knorry
Berichten: 2243
Lid geworden op: za dec 31, 2005 3:38 pm

Berichtdoor knorry » zo jul 16, 2006 9:14 am

ik vind dit echt erg da ze die dieren mishandelen
ik wordt daar zo woest van :@
dan zouden we ze allemaal naar huis mee nemen gewoon omdat we weten da ze hier liefde en de aandacht krijgen die ze moeten hebben,
maar die gedachten zijn allang nu weg.
Ben er vanaf gestapt om nog dieren in de winkel te gaan halen
na ne goeie babbel met chuckie
wij gaan ze liever in de opvang of in het asielen halen.
[img]http://usera.imagecave.com/knorry/bannerann.gif[/img]

groetjes Knorry,Bull en Ianka.


Emmeke
Berichten: 76
Lid geworden op: di aug 08, 2006 8:10 pm

Berichtdoor Emmeke » ma aug 21, 2006 11:04 am

Over de Gejo op het gouden kruispunt kan ik eigenlijk alleen maar slecht zeggen hoor.
Hoeveel dieren dat daar al niet gekocht zijn die achteraf dan dood gaan als je ze thuis hebt. En het ergste is dat ze dan meestal de ziektes ook mee naar huis brengen en al de andere dieren ook ziek maken :(

Zo had ik daar een dwergkonijntje gekocht toen ik jonger was en dat was gestorven en het had mijn eerste dwergkonijntje zo ziek gemaakt dat het het maar nauwelijks overleefd heeft.
Zelfde met mijn vissen. We hadden thuis echt prachtige guppy's. In allemaal mooie en speciale kleuren uit een dure viswinkel. Toen zagen we in de gejo vrouwtjes zitten in een bak en vermits de mooie kleuren mannetjes zijn en er nogal weinig vrouwtjes in de bak zaten hebben we er daar bij gekocht. Een week later was alles dood. Alles. De nieuwe, de oude, de jongskes, alles. Kwaad dat ik toen was seg.
Hetzelfde met de hondjes. Hoeveel verhalen heb ik al niet gehoord van familie of vrienden die ( wegens gebrek aan alternatieve winkel hier in de buurt ) daar dan toch een hondje gekocht hebben ( zou ik zelf nooit doen, want wij hebben onze border collie voor mijn ouders vorig jaar helemaan in meeuwen gruitrode bij een boer gaan halen) en dat dan na een weekje doodgaat aan de ziekte die ze van daar nog meegekregen hebben.
Ik kan mij dus niet inbeelden dat er uit de Gejo een gezond dier komt. En ik vind het allemaal heel erg zielig hoe de beestjes daar zitten, maar ook omdat ik zo goed weet wat het lot van 50% van die beestjes die daar zitten is :( En daarmee bedoel ik niet een slechte thuis.

Gebruikersavatar
fretsel
Berichten: 59
Lid geworden op: ma jan 23, 2006 8:42 pm

Berichtdoor fretsel » za aug 26, 2006 7:21 pm

ik kan alleen positief spreken over gejo ik heb er een eekhoorn en een fret gekocht en vroeger nogf beestjes ewel die hebben lng geleeft men eekhoorn enfretje leven nogh altijd en ik heb ze al een half jaarr het is alleen dat de fretten spullen dar zo duur zijn ma meer is er nix ergs aan vind ik.
Groetjes van Samantha, Dieuwert, Lily-Rose en Kevin

Slaapzacht mijn kleine schatten :
Chukie[21-02-2008]- Fretientje[13-01-2010]- Kiana[11-04-2010]- Ice[11-05-2010]- Baileys[21-05-2010]

kenny V.
Berichten: 137
Lid geworden op: ma jun 07, 2004 2:12 pm
Contacteer:

Berichtdoor kenny V. » vr okt 20, 2006 7:17 am

Ik heb thans ook een fretje van daar. Ik wou een dik jaar trg per se een sandy vrouwtje hebben en toen ik opt gouden kruispunt kwam zag ik Sandyke daar zitten. Ze zat er maar zielig bij dus hadden we haar maar meegenomen. Het is nog steeds een zeer lief beestje. Het enige wa ze wel doet is soms zeer afstandelijk zijn met periodes maar ik heb helemaal geen klagen van de gejo. Ze zijn idd wel erg duur wat frettenspullen betreft :( En de dieren zitten er idd soms zielig bij.
Groetjes,
Kenny & de fretjes Blanchke, Sandy, Betsy, Kaneeltje & Max

http://www.kennyv.be


Terug naar “Dierenzaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 19 gasten